اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

به هوای حریم خصوصی داشتن...

نمی توانستم دل بکَنَم. از آن وبلاگ قدیمی که آدرسش را همه ی دور و بری های دور و نزدیکم داشتند، از آنجا که همیشه باید حواسم به قلمم می بود تا شخصیاتم را برایم محفوظ بدارد، از آنجا که برملا کردن احساساتم خیلی دشوار بود ولیکن بسیاری از درونیاتم را در آن علنی کرده بودم، نمی توانستم دل بکنم! اینقدر که سخت دل می بندم، و بعدتر سخت هم دلبسته میشوم!

ولی بالاخره شد. بالاخره اینجا را ساختم. اینجا که قرار است روزمره هایم را با دل راحت برای فرداهایم جاودانه کنم. اینجا که می توانم عاشقانه هایم را بی محابا روایت کنم. اینجا که شادمانی های کوچکم را بی رو دربایستی از آشنایان جشن بگیرم. غمهایم را بی خجالت و پنهانی گریه کنم.

اینجا که قرار است حریم شخصیِ زنِ درون من باشد.

NextHoliday.ir
۰۸ بهمن ۹۱ , ۰۹:۳۶
وبلاگ جالبی دارین. اگه دوست دارین مطالبی راجع به جاهای دیدنی دنیا، رستوران ها و مراکز خرید معروف بدونید یه سر به ما بزنین. ممنون
پریسا
۰۸ بهمن ۹۱ , ۱۰:۵۷
بازم منم که ازت بی خبرم .
بدو بدو بدو بیا
دلی
۰۹ بهمن ۹۱ , ۰۹:۵۷
عزیزکم، مبارک باشه. ایشالا عاشقانه‌ترین‌هاتو اینجا بنویسی. راستی به نظرم اون چند تا پست عاشقانه قشنگتم منتقل کن اینجا. از شروع روزای دلبرانه بنویس...

پاسخ :

مچکـــــــــــــــرم! حتماً، اصن برچسب شونم همین باشه: روزای دلبرانه! ,
دلی
۰۹ بهمن ۹۱ , ۱۰:۲۹
ای جانننننننننننننننننم! باوشه، خوشم میاد از منم اینجا یه یادگاری باشه.

پاسخ :

انقد یادگاری ازت نگه داشتم، خبر نداری! اینجا راحت ترم، همه رو رو می کنم. میخوام یه دفترچه یادداشت کوچولو درست کنم با عنوان شادمانی های کوچک همه ی آدما، بعد این کار خوب خوشگلایی که می کنین همه شما زوج موفقا، توشون بنویسم، ایده های خودمم توش بنویسم، خلاصه دلبرانگی ها را به عرش اعلی برسونم اینجوریااااا ,
دلی
۱۰ بهمن ۹۱ , ۰۹:۳۰
ای ول هستمت... راستی ایشالا امیدوارم به زودی یه ماشین خوجل بخرید و ددراتونو راحت‌تر برید. هر چند که قدم زدن عاشقانه اونم در هوایی مثل دیشب چیزی از پادشاهی کم نداره. با ارابه و بی‌ارابه...
مجید شفیعی
۰۷ فروردين ۹۳ , ۱۰:۴۳
خب تموم شد و از آخر به اول رسیدم و این سیر از آخر به اول را چقدر دوست دارم

زیبا بود و خواندنی و درس گرفتنی

ممنون که خودت رو نوشتی

ممنون که تجربه هات رو ثبت کردی تا بعدا یادت نره چی بودی و چی شدی

و دیگران هم این تجربه را سنجاق کنند به داشته هایشان

ممنون

@}----


:)

پاسخ :

ممنونم که خوندین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan