اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

تو موطن منی!

چونان کسی که از سرزمین اش دور افتـاده باشـد،

و همه ی اشاره ها، یاد آنجا را برایش تداعـی کند،

دلتنگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

دلی
۱۵ بهمن ۹۱ , ۰۱:۰۱
دلتنگی‌ها یاد آدم می‌اندازد که هست، یادش می‌آید هست و در مرکزیت وجودش قلبی نهاده شده که صندوق‌خانه مهرورزی و احساس‌های خوب است. دلتنگی‌هایت مستدام، این چنین دلتنگی‌ای...

پاسخ :

البته برای شما هم دلی جانم، بقدر همان ساعاتی که دور می مانید از هم... ,
مریم
۱۵ بهمن ۹۱ , ۰۳:۲۸
تم جدیدت  هم قشنگه. آره بهم خوش گذشت نمیدونی که.:) برا تک تک دقایقی که با هم بودیم زحمت کشیدیم ها.خیلی با حال بود قضیه ما :)) هی هی

پاسخ :

این چهارمین تمیه که عوض کردم! با اینجا راحتم هر بلایی دلم بخواد سرش میارم جدا؟! یعنی مشتاااااق شدم بدونم چگونه بوده بر شما این دوران؟! ,
دلی
۱۵ بهمن ۹۱ , ۰۵:۱۸
اسمتم قشنگه

پاسخ :

اونم هنوز قطعی نیس ,
دلی
۱۵ بهمن ۹۱ , ۰۵:۱۸
عزیزم! حست رو درک می‌کنم اما کنکور چهارشنبه تا جمعه‌س دیگه... ایشالا تموم می‌شه این هفته با موفقیت تمام (البته تا آزاد یه کمی وقت داری حالا...) دیدارها تازه می‌شه و کلی عشقولانگی در می‌کنی. راستی این قالبت (صورتیه) فعلا از همه قالبات بهتر بوده. قالبای دیگه هم جاهای دیگه هست خواستی امتحان کن. تو گوگول یه سرچ بزنی قالب پرشین فکر کنم چیزای خوبی برات بیاره.

پاسخ :

این قصه ی قالب عوض کردن سر دراز داره! آزاد شرکت نمی کنم دیگه... ,
مریم
۱۵ بهمن ۹۱ , ۱۱:۲۳
دلتنگی .هی دلتنگی. بعضی وقتها دلتنگی‌ها هم خوبند و خواستنی.

پاسخ :

دلتنگی های دلبرانه ی دلچسب... ,
مریم
۱۵ بهمن ۹۱ , ۱۱:۴۳
خیلی خوبه خیلی .واقعن دلتنگ دوران نامزدیم شدم.:))

پاسخ :

ای جـــانم! برات شور و شیدایی دوران نامزدی رو در دوران تاهل آرزو میکنم ,
مریم
۱۵ بهمن ۹۱ , ۱۲:۲۳
ممنونم عزیزم.البته که شیدایی بیشتره الان اما نامزدی مزش فرق داره. برات خیلی خوشحالم.به جات ذوق میکنم :))

پاسخ :

معلومه خیلی بهت خوش گذشته ها مریم! بدجووور دلت داره ضعف میره ,
مریم
۱۶ بهمن ۹۱ , ۰۱:۵۸
نمیدونم.از بس که همسر  من بلد است عشق بورزد و ظرفیتش در دوست داشتن بالاست که من همیشه میمونم به اندازه کافی دوستش دارم؟ خب آدم همیشه کم میاره اینجور وقتها.همسر من مثل یک نهنگه با چشمهای بسیار مهربان و نهنگی اش تو دریا ی عشق خونه داشته و داره.منم اون ماهی کوچولو هسم که اومدم جلو تا ببلعدم

پاسخ :

چقدر کامنتت رو دوست داشتم مریم! که اگر تو لایق عشق نبودی و اگر تو عشق را نمی شناختی، قطعاً همسرت هم بدان قادر نبود. خوشا بحال او و خوشا بحال تو... ,
مریم
۱۶ بهمن ۹۱ , ۰۷:۵۹
خوبه هی قالب عوض کن وسط درس و مشقت.زنگ تفریح خوبیه. من و همسرم خیلی زحمت کشیدیم تا به هم رسیدیم.خیلی به سختی.واسه همین لحظات نامزدی برام یه جور دیگه خاطره انگیزه.

پاسخ :

تفریح فقرا! پس باید خیلی قدرِ همُ بدونین، نه؟ ,
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan