اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

دلگرمی

حتم دارم که اگر تو را نداشتم این روزها خیلی سخت می گذشت، اضطرابش دیوانه ام می کرد! اما حالا از هیچ چیز نمی ترسم، بس که دلم گرم است. آنچه می خواهم تویی، که دارمت...

شُکر.

دلی
۱۶ بهمن ۹۱ , ۰۹:۲۲
دیدی؟! این همون آرامشه که می‌گم، همون شانه‌هاییه که می‌گم انگار خدا روی آن جاری است، به همان تقدس و پاکی. گوارای وجود.

پاسخ :

واقعا که همین طوره...:) ,
پریسا
۱۷ بهمن ۹۱ , ۰۲:۴۸
سلام, یارانه های عید هم اعلام شد,خبرهای جدید رو می تونی توی سایتم بخونی.
راستی عید شما هم مبارک پیشاپیش
مریم
۱۷ بهمن ۹۱ , ۱۰:۴۵
می‌دانی این حتم داشتن تو چقدربرای  او ارزش دارد؟

پاسخ :

خیلی قشنگ پرسیدی مریم...:) ,
NextHoliday.ir
۱۷ بهمن ۹۱ , ۱۲:۲۰
وبلاگ جالبی دارین. به ما هم سر بزنید اگه خوشتون اومد یه رای مثبت تو جشنواره وب هم بهمون بدین. ممنون
وحیدی
۱۸ بهمن ۹۱ , ۰۲:۵۱
تور7 روزه یونان، اقامت در هتل 5*،راهنمای فارسی زبان،گشت شهری،ترانسفر،بیمه،ویزا 890یورو+3.250.000 تومان صوناپرواز021-88431780-88430317
سارا یک وب گرد تنها
۱۸ بهمن ۹۱ , ۰۵:۱۴
من یک وبگرد تنهام یه سایت دارم پر از وبلاگ نویس تو هم وبلاگ خوبی داری بیا وبلاگت را تو سایت من معرفی کن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan