اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

نیمه ی خــــالی لیــــوان

چرا بعضی ها وقتی می فهمند که تو در آستانه ی ازدواجی اصرار دارند آمار بالای طلاق و داستان اختلافات و جدایی های دور و بری هایشان را با آب و تاب هرچه تمام تر برایت تعریف کنند، و از هر چیزی ایرادی بگیرند؟! یا مثلاً ::خیلی راحت!:: توصیه بفرمایند حواستان باشد! فاصله ی بین نامزدی و عقدتان حتماً خیلی طولانی باشد تا بمحض رؤیت یک ناهماهنگی قید عقد و عروسی را بزنید! انگار آدم بخواهد عروسکش را دور بیندازد. دل کندن به همین راحتی.

حالا هرچه شما لبخند بزنید و با ملایمت بگویید خوشبختانه در این 6-7 ماهی که ایشان(نامزد جان) را میشناسم نکته ی تاریک قابل ملاحظه ای در پرونده شان بر من مشخص نشده است و این البته در شرایطی ست که من با منطقم همسرم را برگزیده ام و بقول اکثریت این بعضیها داستان عشق و عاشقی هم نبوده که چشممان را کور کرده باشد. بعد که می بینند شما دلتان گرم است تعارفات را کنار می گذارند تیر خلاصی را پرتاب می کنند: اصلاً اگر این آدم عاقل بود و با احساساتش(بجای احساسات کلمه ی دیگری بگذارید) تصمیم نگرفته بود پای برگ مهریه 110 سکه ای را امضا می کرد؟!! مگر دارد که بدهد؟!!

به واقع این لطف آنها را میرساند؟ یا چیزی شبیه دلسوزیشان را؟ 

مریم
۲۵ بهمن ۹۱ , ۰۸:۳۵
واه .خدا به دور.جدن؟من تعجب میکنم.صد و ده تا که خیلی نیست تو این دوره هزار و اندی سکه.تازه باشه میخواسی بگی الان یازده تاش هم زیاده کسی نمیتونه بده. اصلن نفهمیدم چرا باید بگن همچین چیزی رو.خیلی مضحکه.نیست؟ آخه آدم دلش کوچولو میشه این موقع ها میشکنه غصه میخوره. بهش فکر نکن

پاسخ :

باور کن مریم. ببین چه سخت بهم گذشته که اولین پست درد دار اینجا رو نوشتم... ,
دلی
۲۷ بهمن ۹۱ , ۰۹:۳۱
آخی! این پسست رو خونده بودم اما کامنت نذاشته بودم. ببین دوستم من به این نتیجه رسیدم آدم هر کاری بکنه بالاخره یه گروهی راضی‌ان و یه گروهی ناراضی. اصلن به این حرفا توجه نکن، به لذت خودت و همسرت که با گوهری مثل تو پیوند و عهد بسته فکر کن و به خودت ببال و لذت ببر. واسه هر چند تاش یه حرفی می‌زنن. کلا می‌خوان به حساب بزرگتری یه چیزی گفته باشن، فک می‌کنن تو هم مثل کسانی که دیدن، غیر معقول تصمیم گرفتی ولی هر کی ندونه، من که می‌دونم عشخم تو چقده ناز و باهوش و عاقلی. این حرفا ر ول کن و فقطططططططططط عشق کن. فقطا! بعد چند وقت به همه ثابت می‌شه که شماها چقدر زندگی رو بلدید عزیزم.

پاسخ :

آرهههههه! میدونما، ولی انقد حرصم گرفته بود اون موقع، خواستم نوشته باشمش شمام در جریان باشین! ,
نازی
۱۶ فروردين ۹۲ , ۰۸:۰۳
مهم تویی و زنده گی مشترکتان که بر پایه ی عقل ست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan