اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

دلبستگی

انگار که با خودم خداحافظی کنم. انگار که از خودم جدایم کنند. اینگونه است حال من؛ وقت جدایی...

دلی
۲۷ بهمن ۹۱ , ۰۹:۲۲
عزیزم.... دلم رسما برات کباب شد. کاملا می‌فهمم چه حسیه،‌اونم جمعه شب! براتون همیشه با هم بودن همیشگی آرزو می‌کنم عشقم. راستی من اصلن به عنوان پست قبل دقت نکرده بودم. برای شما که هر روز، روز عشقه نامزد باز. منم مثل مریم چندان حسی و کششی به این روزهای خاص عشق ندارم. یه کمی به نظرم مناسبت‌های تین‌ایجری می‌باشند. یاد روزای دوری افتادم و صبح از ساعت 6 تا 7 عصر... برم از فرصت استفاده کنم. (یه وخ فکر نکنی دارم پز می‌دم و اوم اوم می‌کنما...)

پاسخ :

آخخخخ! خوشا به سعادتتون جداً! این با هم بودن رو قدر بدونین تا همیشه ها، که جمعی مثل ما حال عجیب گرفته ای دارند در آغاز یک هفته طولانی، و با این جمعه هایی که انگار در دقیقه ای خلاصه شده اند... اتفاقاً همین الان تلفنی داشتم به نامزد جان میگفتم که در تمام این چند ساعتی که از هم جدا شده ایم این جمله مدام در سرم می چرخد و احتمالاً باید مکتوبش کنم تا از آن رها شوم:« دوری را می توانستم تحمل کنم تا وقتی که فقط دوستت داشتم، دوری را دیگر نمی توانم تاب بیاورم از وقتی عاشقت شدم...» ,
مریم
۲۸ بهمن ۹۱ , ۰۸:۲۴
:)) اشکالی نداره.دوری باعث تپش بیشتر دل عاشق میشه انوقت وقتی کنار هم هستین بیشتر لذت میبرین. اما خداییش گناه دارین.

پاسخ :

تپش قلب گرفتیم بابا! ,
مهربانو
۰۳ اسفند ۹۱ , ۰۸:۱۱
آخی....چقدر می فهمم!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan