اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

اگر من عاشق پیشه، تو طناز!

خلاصه که بالاخره قهر 2 روزه را هم با هم تجربه کردیم! از همان قهرها که ته اش من آنقدر شاکی و عصبانیم که انگار نه انگار تو توی اس ام اس هات می نویسی اگر جواب ندهی بعد از این مدت خیلی چیزها عوض میشود!

گوشی ام را پرت میکنم آن طرفتر روی تخت...

که چه؟ که من عاشقانه های شاعرانه می خواهم و اگر من اینطورم تو نباید بعد شنیدن ابراز احساسات من صدای خرُپُفِ هنرمندانه دربیاوری، که مثلاً خجالت و شرم و نشنیدم و از این دست.

گذشت، یعنی تو گذشتی. تو پیش قدم شدی. یعنی اصلاً قدم پس نگذاشتی از من. گذشت. تو نگذاشتی سکوتم ادامه دار بشود، و حالا دارم فکر می کنم اصلاً چرا بخواهم تغییرت بدهم؟ چرا بخواهم تو هم مثل من باشی؟ چرا وقتی هیچ وقت نتواسته ام مثل تو به راحتی کسی را بخندانم، وقتی هرگز مثل تو در رفتارم طناز نبوده ام، اینقدر غم عشق را به جانت بنشانم که حتی نتوانی تلخند بزنی!!!

تو دوست داری مرد باشی و من زن به تمام... باشد...

فقط بیا حالا به پاس این تلاش بزرگوارانه ات برای نثار احساساتی که درونت داری، سرمان را بگذاریم کنار هم و آسوده بخوابیم.

مریم
۲۶ تیر ۹۲ , ۱۲:۵۶
همه چیز نامزدی خوب است الان من حتی هوس فقهرهایش را هم کردم.و همین امشب وقتی رسید خانه بساط قهر را هم میچینم  که حسابی کیف دارد:)) همیشه شاد باشید عزیزم

پاسخ :

مرسی عزیزم! شمام همین طور. ولی قهر نکنین، قهر خش میندازه رو رابطه... ,
مریم
۲۹ تیر ۹۲ , ۱۲:۴۵
قهر که ناز داشته باشه توش و نیاز خش نمیندازه :) از خط نباید گذشت فقط

پاسخ :

:) ناز و نیاز رو مادر هم بهم تذکر دادن. مرسی اینجا میای مریمی... ,
مریم
۳۱ تیر ۹۲ , ۱۱:۰۲
دوست دارم این خونه رو بوی خوشی میده :)

پاسخ :

باعث خوشحالی منه که شما دوس داری اینجا رو. ,
زهرا
۰۶ اسفند ۹۲ , ۱۱:۱۳
همیشه ادم اولش فک میکنه همه چی باید مثه همدیگه باشه. ولی خوبیش اینه ک نیس ش. مرد وقتی خیلی احساساتی بشه دل خود هم ازش خسته میشه.بعدم مردا یه چیزایی رو کم کم یاد میگیرن.
زهرا
۰۶ اسفند ۹۲ , ۱۱:۱۳
همیشه ادم اولش فک میکنه همه چی باید مثه همدیگه باشه. ولی خوبیش اینه ک نیس ش. مرد وقتی خیلی احساساتی بشه دل خود هم ازش خسته میشه.بعدم مردا یه چیزایی رو کم کم یاد میگیرن.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan