اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

ولی نمی توانم بگویم...

خیلی بد شد! علیرغم اعتقاد قلبی ام که ایمان کامل به توانمندیها و استعدادهای توست، طی یک حرکت کودکانه که در جهت مقابله با حرفهای واکنش برانگیزِ تو بود، حرف بدی زدم. حرفی که اصلاً باورش نداشتم. من گفتم شاید تو اصلاً شرایط آن کار بخصوص را نداشتی، در صورتی که میدانم داشتی، و می دانم بخاطر اینکه خوشایند من نبود و حساسیت های زنانه ام را تحریک می کرد از خیرش گذشتی. بعد تو از این حرف من خیلی دردت گرفت. ولی باز مثل یک مرد عاقل و منطقی با آرامش تمام گله کردی...

من خجالت می کشم از تو... ولی...

شکوفه
۱۰ اسفند ۹۲ , ۰۹:۳۲
یه وقتهایی میزنیم توو پر ِ طرف و بعد پشیمون میشیم! اما فکر کنم یادشون بمونه خودمو میگم

پاسخ :

آره خوب یادشون میمونه!
شکو فـه
۱۱ اسفند ۹۲ , ۱۰:۵۸
اولن مبارکه. دومن آدرسش و تووی همون نظراتی که توی قسمت انتشار هست نشون میده.. :)

پاسخ :

آهان! فک کنم چون من از وبلاگ قبلی مطالبم رو انتقال داده بودم، نشون نمیداد. الان که نظر گذاشتی، آدرست رو نشون داد.
مرسی عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan