اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

از هر دستی بدی، از همون دست پس می گیری!

امسال عید برادر کوچکم همراه پدر و مادرم به مسافرت نمی رود. در نتیجه من می مانم و همسر و برادرجان! دور و برِ هم!:دی

یاد چند سال پیش افتاده ام که خان داداش بزرگم داماد شده بود، و از قضا من همین برنامه را پیاده کردم!

شکو فـه
۱۷ اسفند ۹۲ , ۱۱:۵۵
چه نامرد... :( منم اصولن داداشم نمیره... مث قدیما که داداش دخترو میفرستادن دنبال عروس دوماد D:

قرص خاب بده بخوره D:

پاسخ :

حالا شوهرو بگو که همش میگه یه جوری خامش کن بره، بگو برو خوش میگذره بهتون! 
گناه داره بچه، سال دیگه کنکور داره:))
شکو فـه
۱۷ اسفند ۹۲ , ۱۱:۵۵
البت چیزی که عوض داره گله نداره هااااا P:

پاسخ :

والا! اونموقع که نمی فهمیدم چه نامردی ای دارم در حق این طفلیا می کنم! کلاً در جریان نبودم اینا چقددددد نیازمند تنهایین!:))
عروس آبان
۱۷ اسفند ۹۲ , ۱۲:۱۱
خخخخ تو هم روزگارانی نقش مزاحم رو داشتی...عایا اونا هم در فکر خام کردن تو برا رفتن بودن؟!

پاسخ :

چه بسا که بودند خواهر من!:دی 

زهرا
۱۷ اسفند ۹۲ , ۱۹:۲۳
بزور کتک بفرستش.
یا روزا بفرستش کتابخونه

پاسخ :

آخه تابلو میشیم اینجوری! 
دلی
۱۸ اسفند ۹۲ , ۱۳:۴۴
از الان یه کاری کن انگیزه درس و دانشگاه تمام وجودشو فرا بگیره شینا. اصن هیپنوتیزمش کن که درس خوبه و اینا... همچی که متوجه نشین از کدوم در می‌ره کتابخونه و از کدوم پنجره میاد :))))))))))

ای وای من. چقدر خندیدم از دست داداش.
اصلن یه پیشنهاد خوب، برو توو سایت تخفیفان، برای هر روزش چندین بلیط تخفیف برای تفریحات مختلف بگیر. هم حالشو می‌بره، هــــــــــــــــــــــــم حالشو می‌برید [چشمک]

پاسخ :

ای بابا! همین انگیزشه کار دستمون داده، وگرنه می رفت مسافرت!:))))

ببین من انقد دلِ خوشی دارم که هر بلیطی برای داداشم از تخفیفان بگیرم، باید واسه خودمونم بگیرم! خب آدم می خوااااد! بعد اینجوری میشه که هممون با هم خونه رو خالی می کنیم!:))))
مجید شفیعی
۰۶ فروردين ۹۳ , ۱۱:۲۲
این پست رو فقط سوت میزنم

یادش بخیر

ای خدا چه روزایی بود

:)))))

پاسخ :

:دی
haft hasht
۱۳ فروردين ۹۳ , ۱۱:۱۰
خخخخخخخ
جالب بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan