اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

بگذار برود...

یک اتفاق بدی دارد در من می افتد که اعتماد به نفسم را می گیرد. حالم را بد می کند. قلبم را به درد می آورد. فکرم را مشغول می کند. خوابم را به هم می ریزد. اشکم را سرازیر می کند. تلخ و گزنده ام می کند. یک اتفاق ناجور که از آن ناخوشم؛ کسی پیدا شده که من دوستش ندارم. که از او بدم می آید. بعد هی به خودم می گویم: بزرگوار باش. بچه نشو. احمق نباش. ساده نباش. درگیر نشو. رها کن. 

مریم
۱۹ اسفند ۹۲ , ۱۳:۵۵
عیب نداره 
همینه زندگی عیب نداره ولش کن.

پاسخ :

هی میخواااام ولش کنم، باز تا اسمش میاد، میپاشم از هم:(
مریم
۲۰ اسفند ۹۲ , ۰۷:۵۴
نپاش از هم عزیزم .بزن تو سرش بره گم شه :)

پاسخ :

:))))))
چه خوب گفتی مریمم! چشم :*
زهرا
۲۰ اسفند ۹۲ , ۱۸:۰۳
اوه تو زندگی همه ازین ادما پیدا میشه.
حیف وقتت نیس که حرومش کنی.
یه وقتایی بابت همین ادما ادم یه کارا و یه حرفای اشتباهی میکنه و میزنه
و بعد میفهم چه اشتباه بزرگی کرده.
اتفاقا اگه سعی کنی به اینجور ادما صمیمی بشی راحت تر میشی

پاسخ :

سعی میکنم بهش اهمیت ندم، ولی نمی تونم با کسی که ازش خوشم نمیاد صمیمی باشم :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan