اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

افتخار می کنم

مامان هر بار که از خانه ی مادربزرگم برمی گردد، کلی نصایح مادرانه دارد در باب قدرشناسی از همسر، و دلسوزی و مهربانی و همراهی و دوستمندی و اینها. این قدر که آقای همسر با متانت و وقار و ادب و فهمیدگی و دست و دلبازی و کمالات دیگر، در دلِ پدربزرگ و مادربزرگم _که اتفاقاً خیلی هم سخت پسندند_ جا باز کرده و تعریف هایشان در نبود او، مامان را حسابی تحت تاثیر قرار می دهد.


در همین زمینه مامان ما یک قیاس جالبی صورت می دهد! وقت هایی که من غُرغُر می کنم که مثلاً همسر از ایده های سرخوش مستانه ی بنده استقبال ننمودند و حالم گرفته است و غصه دارم و چرا فلان و بهمان. مامان می گوید: مثل این است که انتظار داشته باشی دکتر شریعتی از رقص دلبرانه ی(معادلهای دیگری هم دارد که از آوردنشان معذورم!) زنش خوشش بیاید! بعله. لِوِلِ همسر ما در نزد خانواده مان در این حد بالاست. ----» 

مریم
۲۱ اسفند ۹۲ , ۰۸:۰۰
به به .این موهبت بسیار بزرگیست.
خدا حفظتان کند.

پاسخ :

خدا شما رو هم برای ما نگه داره! :)
دلی
۲۱ اسفند ۹۲ , ۱۳:۱۹
ای جانم به این لول و ای جانم به آن رقص مستانه دخترک احساس...

پاسخ :

جانتان بی بلا عزیز دل. :*
مهتا
۲۳ اسفند ۹۲ , ۰۴:۰۰

آفرین به لول همسریتان.. :)

 

آخ نمیدونی کسایی که لول همسرشون پیش خانوادشون پایینه چه دردی میکشن... یکی از همین دوستهای اینترنتی من اینجوریه اصن اگه شوهرش کوه رو هم بکنه به چشم خانوادش نمیاد.. خیلی دپسردس به خاطر این قضیه...:(

 

ایشالا لول همسریتان روز به روز بالاتر....

پاسخ :

آره واقعاً اعتبار همسر پیش خانواده خیلی مهمه. خدا رو شکر.

مرسی برای حضورت مهتا جان
زهرا
۲۴ اسفند ۹۲ , ۱۴:۱۱
بابا لول بالا.
افرین این فقط دست خودته که نذاری بیاد پایین و همیشه در اوج نگهش داری
ولی از روحیه مامانت خیلی خوشم اومد.خیلی خوب نصیحت میکنه.

پاسخ :

البته عزیزم. درست می گی.

آره مامانم همیشه نصیحتم میکنه، یه وقتایی بیشترتر!:))
مجید شفیعی
۰۶ فروردين ۹۳ , ۱۰:۴۷
یه سوال فنی

این شکلک رو از کجا و چطوری اینجا فعالش کردید!؟

به شدت بهش نیاز دارم


پاسخ :

من از اینجا برداشتمش: http://www.smileygarden.de/Schleifchen-Girls.html

از هر وبلاگ دیگه ای هم که شکلک ها رو توش قرار دادن میتونین بردارین. کافیه اون شکلک رو کپی کنین و داخل متن خودتون پِیست کنین. :)
مجید شفیعی
۰۷ فروردين ۹۳ , ۰۰:۰۵
ممنونم

یه عالمه

شکلک گل به دست و اشک در چشم

پاسخ :

خواهش میکنم آقا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan