اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

عاشقانه ی مردانه

به نظر همسرم عکس چیز خوبی نیست؛ بعدتر که آدم عکس هایش را ببیند، غمگین می شود؛ بعدتر که آن روزها (اگر خوب) گذشته باشند. بعدتر که سالهای جوانیمان رفته باشد، پیر شده باشیم. بعدتر که زیباییمان از دست رفته باشد. بعدتر که ایام دانشجویی به سر آمده باشد. بعدتر که پای بالا رفتن از کوه را نداشته باشیم. بعدتر که دور باشیم از دشت های پر گلِ زیبا، یا جنگل، یا دریا، از مناظر زیبا. بعدتر که برف نباریده باشد. بعدتر که دوستان و عزیزانمان دیگر نباشند. بعدتر که...
ولی هم او گاهی گوشی موبایلش را درمی آورد، و از من یک عکس یهویی می گیرد! این نظر قاطعش و این کار دلی اش، احساس عجیبی به من می دهد. وقت هایی که احساسش بر منطقِ قوی اش غلبه می کند را خیلی دوست دارم.
مریم
۲۴ اسفند ۹۲ , ۱۳:۰۲
:)

اون عکسها خیلی فرق می‌کند عزیزم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

پاسخ :

آره واقعاً به همون کش داری مریم! 

من همیشه محبتای آقای همسر خیلی بهم میچسبه، چون به جا خرجشون میکنه. چون دم دستی نیستن. اصیلن. حسابی ان:)
زهرا
۲۴ اسفند ۹۲ , ۱۴:۱۷
البته بیراه هم نمیگوید اقای همسرتان.
من همین الانشم که ب عکسای دانشجوییم نگا میکنم گریم میگیره.
ولی یه وقتا هم خنده داره.
ما چندروز پیش نشسته بودیم و به عکسای اول نامزدیمون نیگا میکردیم.نمیدونی چقد خندیدیم.از چهره های هنوز بچه گانه و جا نیفتاده تا شرم و حیای روزهای اول برای کنارهم ایستادن و عکس گرفتن.
در حال کلی ولی خاطره ها خوبن.
چه گریه اور و چه خنده اور.
مردها هم بابا دل دارن،همش اگه مغز باشه ک خودشونم دردشون میاد.
عشقتان پایدار.

پاسخ :

عکسای دوران دانشجویی خیلی اشک درآرن لعنتیا :(( مخصوصاً ما معماریا! من اصن دوس ندارم نگاشون کنم. 

عشق شما هم تا همیشه سرشار
عروس آبان
۲۴ اسفند ۹۲ , ۱۹:۴۶
خیلی خوشگله کارش که این کارو از ته دلش انجام می ده و پا رو اعتقادش میزاره:*چه حس خوبی

پاسخ :

آرررره. محشره حسش :)
صالی
۲۴ اسفند ۹۲ , ۲۰:۲۱
یک نگاه کلی به پست های این بخش انداختم.بخش همسرانه.
ان شاءالله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید.

پاسخ :

البته اینجا کلُهم همسرانه س :) تفکیکش زیاد جدی نیس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan