اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

از آدم هایمان طلب کار نباشیم.

یکی از دوستان نصیحتم می کرد که همسرت را عادت بده تا همیشه همراهت به خرید بیاید. اجازه نده به همراهی نکردنت عادت کند. 10 بار با همسرت به خرید برو، یک بار با دوستانت. و از این قبیل.

گفتم: آخر همسرم خیلی گرفتار است. هم درس، هم کار. هم برنامه ریزی برای شروعِ درستِ یک زندگی. من درکش میکنم که نتواند همیشه بیاید.

***

بعد فکر کردم چقدر زن ها با هم فرق می کنند. من وقتی می دانم شوهرم از زیر و رو کردنِ مغازه ها خوشش نمی آید، وقتی می بینم زود خسته می شود. جاهای شلوغ کلافه اش می کند، ولی به خاطر من می آید، حوصله می کند، توجه می کند، نظر می دهد، به حساب وظیفه اش نمی گذارم. تشکر می کنم که اندک زمان فراغتش را صرف من کرده. تشکر می کنم که کاری را که از آن بیزار است، به خاطر من انجام داده. من به خاطر محبت هایش تشکر می کنم و محبتش برایم تبدیل به انتظار نمی شود.

***

قدر داشته هایمان را نمی دانیم. هیچ کداممان. قدر پدر و مادرمان. قدر خواهر یا برادرمان. قدر همسرمان. قدر دوستمان. این قدر که سطح توقعاتمان بالاست. فقط دارم به خودم یادآوری می کنم. به خودم تذکر می دهم.



زهرا
۲۶ اسفند ۹۲ , ۰۰:۳۷
خانه تکانی کردی عزیز دل...!
کار درست را تو میکنی.شک نکن.

پاسخ :

آره. قالب باید به دلم بچسبه...
فدای تو. امیدوارم.
نسترنی که shamd0ni است :)
۱۱ فروردين ۹۳ , ۲۲:۲۲
از این مورد ها منم دیدم ، و همیشه خواستم از خدا که من بعد از ازدواج توقعم بالا نباشه و محبت هاشو ببینم و سپاس گزارباشم :)

پاسخ :

ایشالا خوشبخت بشی نسترنم:*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan