اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

پنجشنبه درد دارد.

دندانش درد می کند. نیامد... من نقشه ها را پهن کرده ام پیشِ رویم، و خودم را با فاصله ی ستون ها در طبقه ی منهای یک، سرگرم کرده ام، و فکر می کنم حل پارکینگ در پلانِ مثلثی و دندان دردهای آخر هفته ای، چیزهای مزخرفی هستند!

بانو (زن وبوسه)
۲۸ فروردين ۹۳ , ۱۶:۱۰
یه عصبانیت آمیحته به دلتنگی و کلافگی!
با خودت میگی من اگه دندونمم درد می کرد5شنبه رو از دست نمی دادم برای با هم بودن، اما در یه فرصت بهتر به تفاوت زن و مرد که فکر می کنی برات عادی میشه عصبانیتت کم میشه...

پاسخ :

پنجشنبه شب اومد و موند، با همون درد دندون... 
مجید شفیعی
۲۹ فروردين ۹۳ , ۱۰:۵۴
او نیامد

تو چرا نرفتی!؟

حتما دلیلی داره که به هیچ کس مربوط نیست و کار درستی کردید که نیازی به توضیح به هیچ بنی بشری نداره

دندونش زود خوبشه ای شالله و گارکینگ زود حل شه تو پلان مثلثی

:)

پاسخ :

وقتی حالش خوب نیست، ترجیح میده تنها باشه معمولاً... بهش فرصت دادم استراحت کنه
کاف
۳۰ فروردين ۹۳ , ۰۰:۲۷
"بهش فرصت دادم استراحت کنه" آفرین به این شعور..چن وخ دیگه تمام روزامون پنجشنبه میشه حنا

پاسخ :

بگو ایشالا! :دی
امیدوارم جفتمون سپید بخت بشیم... ;)
مجید شفیعی
۳۰ فروردين ۹۳ , ۰۹:۱۶
یه نکته آدمایی که دوس دارن تنها باشن، دوس ت دارن تنها باشن نه رها شده.

یه سر بهشون زدن در حین کار یا درد یا ناراحتی و زود رفتن هم این عادت رو رفع میکنه و هم با خودش فکرای بد نمی کنه. یادمون نره شیطون بیکار نمیشینه و تمام تلاشش رو برای بهم زدن بین آدمای خوب میکنه و از همه مهمتر زن و شوهرا.

تنهایی بهترین مکان برای جولان شیطون.

مواظب تنهایی هامون و تنهاییاشون باشیم

:)

پاسخ :

خیلی ممنون از تذکرتون. سعی میکنم در موارد مشابه بهتر عمل کنم. البته مرتب حالش رو می پرسیدم، و خب میدونست که داریم برای مهمونی شب (با خونواده ش میخواستن بیان خونمون.) آماده میشیم و انتظار نداشت در اون شرایط من به دیدنش برم.
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan