اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

روز زن، روز مادر

   می دانم چقدر گرفتار است. تهیه ی پول خانه از یک طرف، آزمون جامع دکتری از طرف دیگر. می خواهد برای روزِ زن، من برنامه ریزی کنم. چطور بودنش مهم نیست، فقط وقتی از او برای فکر کردن و برنامه ریختن، تلف نکند. می پذیرم، به حساب بی علاقگی اش نمی گذارم و درکش می کنم... 

کاف
۳۰ فروردين ۹۳ , ۱۷:۰۸
درگیریاشون خیلی زیاده..فقط باید درک کرد..همون دکتری واسه خودش کلی غوله!! خونه هم که دیگه نگو
پیشاپیش روزت مبارک راستی

پاسخ :

روز تو هم مبارک کاف جانم:*
مجید شفیعی
۳۱ فروردين ۹۳ , ۰۹:۴۴
جهت گیریت خوبه

خیلی

مرد با کار خودش رو تعریف میکنه و اگه بتونه خوب کار کنه می تونه خوب به شما ها هم برسه

ممنون از یاد آوری و انتخابهای خوبتون

خیلی خوشحالم که از یه زوج مرتب دارم مطلب میخونم

:)

پاسخ :

شما لطف دارید. بنده هم از اینکه مخاطب فهمیده ای مثل شما دارم خشنودم.
مریم
۳۱ فروردين ۹۳ , ۱۰:۱۹
روزت مبارک خانوم

پاسخ :

روز شما هم :*
نیوشا
۳۱ فروردين ۹۳ , ۱۱:۰۷
آفرین به درک بالای شما
:)

پاسخ :

;)
زهرا
۰۹ ارديبهشت ۹۳ , ۱۲:۲۹
من دیر رسیدم روز گذشتت مبارک.
خیلی وقتا هم طفلکیا فک میکنن اینجوری بما بیشتر خوش میگذره.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan