اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

به همین سادگی

اینجانب بعد از مطالعه ی یک مطلب پیرامون انرژیهای زنانه و مردانه، ترغیب شدم که زنانگی خودم، و البته اثر آن بر آقای همسر را به سرعت محک بزنم! البته که بعد از قدری تامل بر سلسله رفتارهای خودم، خیلی زود به این نتیجه رسیدم که انرژی زنانه ی من بالفطره بالاست و این به نظرم اصلاً ربطی به کاربردِ بی ملاحظه ی کلمات لوسی مثل جوجو و شوشو و امثالهم برای خطاب آقای همسر ندارد! (من در میان همه ی کلمات محبت آمیز، به طور خاصی «عزیزم» را دوست دارم. عزیزم خیلی کلمه ی شیک و باکلاس و دلنشینی ست. بار احساسی اش آنقدر بالاست که مرا خفه می کند، و البته مطمئن هستم که برای همسر هم حالت مشمئزکننده ای ندارد! حساس است دیگر.)

خلاصه در راستای این موضوع که ظهر به اطلاعش رسانده بودم؛ برای خودم کتل چیپس خریده ام و کلی هم غش و ضعف رفته بودم، بعد از ظهر اس ام اس دادم که: « از غصه های من در زندگی اینه که کتل چیپسا زود تموم میشن!(شکلک ناراحت)» و خب شک نکنید که خیلی زود این پیام را از جانب همسر دریافت کردم که: «(شکلک نیشخند) میخرم برات عزیزم.» بله. زنانگی هایتان روزافزون باد!


+ این همان مطلب است. خیلی اتفاقی در وبلاگ خانم دلابانو به آن برخوردم.

نیوشا
۲۷ ارديبهشت ۹۳ , ۰۷:۱۴
و نوش جانتان.... :)

پاسخ :

:*
مریم
۲۷ ارديبهشت ۹۳ , ۰۹:۰۷
مردان دوست دارن این زنانگی رو .چون احتیاج به مامن بودن و پناهگاه بودن را براشون تامین میکنه.این خیلی لذت بخشه هم برای  زن هم برای مرد البته در شرایط نرمال و سالم 
خوش باشی با کتل چیپس اهدایی:)

پاسخ :

بله همین طوره...
مرسی عزیزم
کاف
۲۷ ارديبهشت ۹۳ , ۱۰:۱۵
هاها:))) منم عاشق کتل چیپسم..یادمه اولین بار داشتم از دانشگاه برمیگشتمو گرسنه م بود رفتم داخل یه مغازه تو مترو و خریدمش..گاز اولو که زدم داشتم روانی میشدم..نشستم تو سالن مترو شروع کردم به خوردن ..میترسیدم برم داخل مترو و مجبور شم تعارف کنم:)))..زیادی خوب بود به خصوص نمک دریاایییش..الان مدت هاس نخوردم..خوب شد یادم انداختی..
ما هم از لفظ عزیزم استفاده میکنیم ولی نه اونقد زیاد..من بیشتر عزیز دلم میگم..بیششترش میکنم:))))

پاسخ :

آخخخخخ... میبینی چه مزه ایه؟ مزه اون چیپسای قدیمو میده که توی نایلون بود :)
عزیزدلی شما:*
مریم
۲۷ ارديبهشت ۹۳ , ۲۱:۵۰
کتل چیپس؟؟؟همون چیپس و پنیره؟؟؟
زنانگی تان مستدام 

پاسخ :

نه یه محصول چی.توزه! همون چیپس خودمونه، یه مقدار پهن تر و چرب و چیلی تر!!!:)))
بانو (زن و بوسه)
۲۸ ارديبهشت ۹۳ , ۰۷:۰۰
این پست اندازه کتل چیپس برام خوشمزه بود. عشق و زنانگی‌ت زیادتر!

پاسخ :

جووونم
زهرا
۲۸ ارديبهشت ۹۳ , ۱۲:۳۳
دقیقا همین عزیزم عزیز ترین کلام عاشقانه است و پر از معجزه.

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan