اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

با زمینه ی آواز ِ فریاد شجر.یان

   "خانه حرم خانواده است و قلمرو حکمروایی زن که مرد در آن قلمرو، میهمانی بیش نیست. وانگهی شکل مربعش با قانون نکاح در اسلام که به مرد اجازه می دهد تا چهار زن به عقد ازدواج خود درآورد، به شرط رعایت عدل و انصاف در میان آنان، مطابقت دارد."

 بله. این است آنچه جناب تیتوس بورکهارت* در کتاب هنر مقدس(اصول و روشها)شان در باب فلسفۀ اسلامی چهاردیواری هایمان بلغور فرموده اند. با تقدیم ادب و احترام.


* تکنه هم اینجاست که اگر مستندات بورکهارت سویسی تبارِ متولدِ فلورانس را هم سند قرار ندهیم، چه کس دیگری داریم که در حکمت. هنر. اسلامی به او استناد کنیم؟!


مرتضی آزاد
۲۸ ارديبهشت ۹۳ , ۱۰:۱۵

سلام. بسیار عالی. مواضع انقلابی و هوشمندانه عارف ربانی حضرت استاد آیت‌الله محدث جرجانی حفظه الله تعالی در مورد برخی روحانی نماهای ضد انقلاب و حقوق بگیر بیگانگان از قبیل مجتبی شیرازی، حسن الله یاری، یاسر حبیب و محمد هدایتی و امثال ذلک که بخشی از این بی ادبی‌ها در فیلم «عمامه‌های انگلیسی 1»جمع آوری شده است در کلاس اخلاق جلسه ثقلین مورخ 27/2/1393 در سایت مفاتیح. از عکستون دلم گرفت!

پاسخ :

چی عالیه؟
مرسی از تذکرتون درباره عکس. واقعا به دلم نشست!
خادم الحسین
۲۸ ارديبهشت ۹۳ , ۱۰:۲۹
سلام.
با یک سوال به روزیم...
منتظر نظرات و راهنماییهای شما...
ممنون میشم اگه سر بزنید...

التماس دعا
یا علی مدد

پاسخ :

این روش تبلیغ نیست. خسته شدم انقد پاک کردم این کامنتها رو.
مجید شفیعی
۲۸ ارديبهشت ۹۳ , ۱۱:۴۷
بسم الله الرحمن الرحیم

به زودی رفرنس به کتاب نفر اول برخواهد گشت

بسم الله
منتظریم

:)

@}----

پاسخ :

:)
ایشالا که بشه و نا امیدتون نکنم :))
سپینود
۲۸ ارديبهشت ۹۳ , ۱۱:۵۵

با زمینه آوا فریادز شجریان رو خوب اومدی . حق مطلب رو ادا میکنه !

پاسخ :

آخخخخ. شنیدی فریاد شو؟
نیوشا
۲۸ ارديبهشت ۹۳ , ۱۳:۰۱
به نظرم همه قلمرو ها تحت تسلط مردهاست!
اصلا دوست نداشتم حرفاشو :(

پاسخ :

من که اصن اذیت شدم.
سپینود
۲۸ ارديبهشت ۹۳ , ۱۳:۵۰

شنیدی چیه دختر ؟ ! باهاش زندگی کردم !

هم شعرش قشنگه از اخوان ثالث و هم استاد که طبق معمول غوغا کرده . با کمانچه کیوان کلهر و سه تار حسین علیزاده تو کاست هم نوا با بم شنیدم .

پاسخ :

آفرییییییین! پس عین خودمی. دقیقاً همین کاستشو برادر منم گرفته بود، خطاطی که میکرد، شجریان میذاشت، نوای قییییژژژژ قلم و صدای آواز شجریان... حال خونه خیلی عزیز میشد... 
حیف که این گروه چهار نفره دیگه........................ چی بگم؟ :(
نیوشا
۲۹ ارديبهشت ۹۳ , ۰۷:۴۰
اونی که نظر گذاشته نوشته از عکست دلم گرفت!
حالا از چی عکس دلش گرفته؟! من که نفهمیدم!

پاسخ :

خب هرکس یه عقیده ای داره. اشکالی هم نداره که کسی عکس وبلاگ منو نپسنده. ولی مجبورم نیست بیاد اینجا. این آقا چند وقت یه بار کامنت میذاره!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan