اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

کیفیت بی نام

  - دلم داره ضعف میره برای برادرزاده م(اسمشو گفتم). تو دلت برای خواهرزاده ت(اسمشو گفتم) تنگ نمیشه؟

 + نه.

  - چرا؟

 + چون بهش فکر نمی کنم. (یعنی سعی می کنه که بهش فکر نکنه تا دلش تنگ نشه.)

- پس میشه که دلت برای منم تنگ نشه؟ (با حالت افسردگی، نه با خشونت!)

+ نه نمیشه!

 - چرا؟

 + چون نمی تونم به تو فک نکنم...

بانو (زن و بوسه)
۲۸ ارديبهشت ۹۳ , ۱۴:۲۴
آخ از این دیالوگا که دلم آدمو هُرررررررری می‌ریزه پایین. آدم خیلییییییییی خوووشش میاد.

پاسخ :

آره واقعا دلم ریخت آخرش...
مجید شفیعی
۲۸ ارديبهشت ۹۳ , ۱۴:۴۶
چون نمی تونم به تو فکر نکنم

ایستاده کف مرتب، نه، نا مرتب میزنم

:)

پاسخ :

:))
باروون
۲۸ ارديبهشت ۹۳ , ۱۶:۱۱
تو برایش نفسی بی دلیل نیست که باتو به ارامش رسیده

پاسخ :

:)
مریم
۲۸ ارديبهشت ۹۳ , ۱۷:۵۳
خب نمیشه به شما فک نکنه دیگه.

پاسخ :

:)
عروس آبان
۲۸ ارديبهشت ۹۳ , ۲۲:۲۸
وای چه جمله آرامش بخشی شنیدی:*

پاسخ :

:*
مریم
۲۸ ارديبهشت ۹۳ , ۲۲:۵۹
این حرفها و ناز و اداها تو دوران نامزدی مزه ای داره که آدم درعشقولانه ترین حالت بعد ازدواج باز هم دلش هواشونو میکنه.

پاسخ :

اینجا رو ساختم جهت دل ضعفه ی شما برای روزای نامزدیتون!:))
نیوشا
۲۹ ارديبهشت ۹۳ , ۰۷:۳۸
ای جووووووووووووووووووووووون
خود حرفش یه طرف لحنش یه طرف هر کدوم یه جور دل آدمو می لرزونه! :)

پاسخ :

:))
کاف
۳۰ ارديبهشت ۹۳ , ۱۵:۱۰
دل تنگ نشدن برای تو محاله..محاله..محاله..
پیرو کامنت مریم خدا کنه این روحیات فقط مختص دوران نامزدیمون نباشه
زهرا
۳۱ ارديبهشت ۹۳ , ۱۴:۴۴
بقول بانو راس میگه ادم حظ میکنه ازین حرفا ویکم بالاتر ازین حرفا ک البته نمیتونم بزبون بیارم وقتی ازین مردهای منطقی خودمون میشنویم
خاتون بانو
۰۲ خرداد ۹۳ , ۱۹:۲۳
سلام.
تا باد چنین بادا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan