اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

لبخند تو در باد

کانال­ها را آنقدر بالا و پایین کرده ­ام تا توی یکی از شبکه ­ها علیرضا قربانی بخواند. دراز کشیده ­ام پای پنجره. برگ های سبز چنار سی سالۀ کوچه در باد می تابند. دراز کشیده ­ام و فکر می­ کنم؛ دیشب بود که برایت اس ام اس زدم "دلم خیلی برایت تنگ شده". تنگ هم شده. از آن دلتنگی ها که خیالم را به تجسمِ گرمای کاملِ آغوشت می کشاند.

قبلاً گفته ­بودم صبح ­ها که بیدارت می­ کنم و چشمهای نیمه ­بازت می ­خندند، از وسعت خواستن تو به لرزه می ­افتد اندامم؟ گفته بودم. و تو خندیده بودی. دستپاچه ­ام امروز... در این نیمۀ متروک هفته، در این ظهر خلوت خانه، در پشت شیشه­ ها؛ طرح لبخند چشم تو که با باد می­ پراکند، دیدارِ مرا با درخت سی ساله، میسر نمی کند...

بانو (زن وبوسه)
۲۹ ارديبهشت ۹۳ , ۱۸:۲۸
درخت سرو 30 ساله، با حقارتی غریب
پشت خورشید چشم های مرد 30 ساله
از چشم دختر 20 ساله عاشق
پنهان می شود...
رقیب می ترسد بجنبد عشق پیری...

پاسخ :

تو شاعر عزیز منی... :*

اون دو خط آخر، اول قرار بود شعر باشه، تو یه خونه ی دیگه، ولی دل گفت مشروحش رو بذارم همین جا...
نیوشا
۳۰ ارديبهشت ۹۳ , ۰۸:۲۰
شاعری هستی تمام و کمال برای خودت
مجید شفیعی
۳۰ ارديبهشت ۹۳ , ۰۹:۱۶
دلم تنگ لبخندت بود

با استکان چای

رفتم دم شیشه

.
.

بخار چای روی شیشه
.
.
.
.
.
.
چشم چشم

یه لبخند

:)


سپینود
۳۰ ارديبهشت ۹۳ , ۱۱:۴۱

وای چه پست دل قیلی ویلی کنی ! چقدر قشنگ نوشتی . دلتنگی ات کاملا مشهود بود ! عزیزززززززززززززم

کاف
۳۰ ارديبهشت ۹۳ , ۱۵:۰۸
آخ امان از این دلتنگیا..امان
زهرا
۳۱ ارديبهشت ۹۳ , ۱۴:۴۸
درختای سرو،مثه درختای اقاقیای کوچه ما....چقدر خاطره دارم حنا،اما باید بذاریم و بریم،با خونه پدری ک حیاطش ب دنیا می ارزید خداحافظی کنیم وبریم.من گلامو میخام.شرکت قشنگم ک بوی عطر گل داشت،میم قد کشیده مونو میخام،من اینجا دل بستن و یاد گرفتم اخه...
خاتون بانو
۰۲ خرداد ۹۳ , ۱۹:۲۲
سلام.
روز و شبت عاشقانه دختر.
سینه سرخ
۰۷ خرداد ۹۳ , ۱۰:۱۸
عزیزم 
با نوشته هات کیف کردم 
لینکت میکنم سر فرصت میخونمت 
از آشناییت خوشحالم 
از بانو ممنونم 
این روزا دوستای خوب و با احساسشو یکی یکی میشناسم 

پاسخ :

خوش اومدی بانوی نازنین
سینه سرخ
۰۷ خرداد ۹۳ , ۱۹:۳۳
آخیش پیدا شد ! اینجا بود ! توهم نزده بودم . یادم بود یه جا راجع به بچه هم بود پیداش نمیکردم . ظاهرا جلو چشمم بود :))))))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan