اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

درک متقابل؟

یک نکتهٔ جالب اینجاست که آن عده از دوستان بنده که بعد از متأهل شدن من، به کمرنگ شدن حضورم در جمع‌شان بسیار خرده می‌گرفتند و یک‌جورهایی من را متهم می‌کردند به تغییر کردن و بی‌تفاوت شدن، بعد از اختیارِ دوست پسر به شکل غریبی از روابط حتی اس‌ام‌اسی‌مان ناپدید شده‌اند! کلاً ما ایرانی‌ها مضاف بر اینکه درکی نسبت به وضعیت اطرافیانمان نداریم، خودمان را هم نمی‌شناسیم اصلاً! 

داریوش عزیزی
۱۹ خرداد ۹۳ , ۱۹:۵۲
اینکه خودمونو نمیشناسیم قبول دارم 
به ما هم سر بزنی خوش حال میشم و ممنون میشم مارو لینک کنی
http://emonokte.blog.ir/
موفق باشی

پاسخ :

از هر وبلاگی که خوشم بیاید خودم لینک می‌کنم.
سینه سرخ
۲۰ خرداد ۹۳ , ۰۸:۴۹
واقعا :)))))
اولین شکست عشقی من وقتی بود که دوست صمیمیم با همسر فعلیش دوست شد و سپس از صفحه روزگار محو شد !

پاسخ :

:)) من همیشه می‌گم اشکال نداره. خوش باشن. کلاً هیچ وقت از هیچ کس انتظارِ‌ موندن ندارم!
مجید شفیعی
۲۰ خرداد ۹۳ , ۱۱:۱۴
سلام

این شرایط رو درک نمی کنن و نیم

و البته که ماها یاد نگرفتیم آدما آدمن

خیلی که لطف بهشون داشته باشم یه عروسکی هستن برامون که هر وخت خواستن میذاریمشون کنار

مخصوصا اگه عروسک جدید و باحالی پیدا کنیم

:(

@}-----
:)

پاسخ :

مهم نیست. فقط بدونیم این‌جوری هستیم و انتظار بیخودی از کسی نداشته باشیم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan