اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

مثل آب و هوا...

ماه رمضان هم شرایط را به نفعِ دلتنگی بیشتر ما تغییر می‌دهد.  این پنجشنبه و جمعه در کنار هم نبودیم! همسرم فکر می‌کند بودنش در وقت افطار و سحر برای مادرم ایجاد زحمت می‌کند، و راستش خودم هم در این وسواس فکری با همسرم همراهم. مثل خیلی اوقات دیگر راحت نیستیم که با هم بودن ما، باعث سختیِ دیگران شود. حتی مادرم...

ساعت ۱۱ صبح بود که پیامک صبح بخیرش را برایم فرستاد. سحرخیزی همیشهٔ من نمی‌گذارد همسرم صبح روزهای تعطیل، یک خواب پر و پیمان داشته باشد! این شد که جواب دادم: «من نباشمم خوبه‌ها. صبح  هم راحت می‌خوابی.» می‌دانستم شب قبلش را با دوست قدیمی‌اش گذرانده، این «هم» را بخاطر آن قرار دوستانه آوردم ولی اشارهٔ مستقیم دیگری نکردم! در دلم نگران جوابش بودم... نکند واقعاً‌ بدون من خوب‌تر باشد...

ولی جوابش راحتم کرد:‌ «نه اصلاً خوب نیست. بعد از تأهل، دیگه تنهایی، فضا دلگیره برام...» و چند تا جملهٔ دلچسب دیگر. فکر می‌کنم کم‌کم داریم برای هم حیاتی می‌شویم. جالب هم اینجاست که این روند کُند و آرام بیشتر از هرچیزی به جانم مزه می‌کند.


چند روزی ست که بیشتر دارم برای خودم زمان می‌گذارم. کمی ساکت‌تر و خیلی آرام‌ترم. 

نگار
۱۳ تیر ۹۳ , ۱۷:۰۴
امیدوارم"کم کم" "بسیار"عاشق هم شوید

پاسخ :

احسنت بر شما :)
ممنونم.
سینه سرخ
۱۳ تیر ۹۳ , ۱۸:۰۷
عزیزمممممم الهی طفلکی بعدش ترسیدی جوابش اونی که میخوای نباشه 
امااااااااا 
جوابش خیلی مهربون بود خعلی !

پاسخ :

آره ترسیدم! چون همسر من هیچ وقت جوابای احساسی دلخوش کن به من نمی‌ده! همیشه همون چیزی رو می‌گه که دقیقاً بهش فکر می‌کنه. برای همینه که این جواب مهربونش برام باارزشه و می‌شه یه چیزی که دوس دارم توی دفتر خاطراتم بمونه...
توکا
۱۴ تیر ۹۳ , ۰۰:۳۹
عاشقانتون مستدام

پاسخ :

مرسی عزیزم
مریم
۱۴ تیر ۹۳ , ۰۸:۴۵
ای وای که شماها  چقدر تعارفی هستید .خدای من. 

یادمون باشه بعدن خواستیم بیایم خونتون کلی تعارف کنیم  اولش :))

خدا حفظتون کنه برا هم .درخت روزگارتان خم از بار عشق.

پاسخ :

ما تعارفی هستیم ولی تعارفی‌ها رو دوس نداریم!:)) یعنی خودمون می‌دونیم این همه سختی که به خودمون میدیم یه خصیصهٔ منفیه که باید تعدیلش کنیم. شما با ما راحت باشین :))
بانو (زن و بوسه)
۱۴ تیر ۹۳ , ۱۰:۳۳
این دوست داشتنایی که کم‌کم به خورد آدم می‌ره، از دوست‌داشتنایی که یوهویی پیش میاد، خعلییییییییییییی بهتره.
اون یوهویی‌ها، با یه اتفاق یوهوی، ییهو تموم می‌شن.
اما اون دوست داشتنای ریزه ریزه، با یه اتفاق یوهویی، یه کم ازشون ممکنه کم بشه، اما بقیه‌ش می‌مونه و رابطه رو ترمیم می‌کنه.

می‌بینی چقدر جملات قصار می‌گم حنا؟
ایشالا همیشه با عشق در کنار هم باشید.

پاسخ :

آره واقعاً به اینکه می‌گی رسیدم دلی جانم. همینطور آهسته آهسته داره میره زیر پوستمون... با رفتار خوب، با اخلاق خوب، با محبت، با توجه، با حمایت... نه همین‌طوری از رو هوا! بخاطر چشم و ابرو!

عاشقتم. شمام همینطور :*
بانو (زن و بوسه)
۱۴ تیر ۹۳ , ۱۱:۰۵
بوسسسسسسسسسسسسسسسسه

پاسخ :

:************
یخ داغ
۱۴ تیر ۹۳ , ۱۱:۴۸

عزیزمممم :))) 

چقدر درکت میکنم... منم همیجوری عاشقش میشم..

پاسخ :

ای جان:) به بی‌نهایت برسین الهی!
ملکه
۱۴ تیر ۹۳ , ۱۲:۳۹
کم کم بهترم هست!
کم کم به جایی میرسید که بدون هم رو هم نمی تونید تصور کنید!

پاسخ :

آخی. مرسی. چه نوید خوبی دادین بهم
منصوره ی محسن
۱۴ تیر ۹۳ , ۲۱:۳۰
سلام دوست خوبم توی این روزهای ماه رمضان و این لحظه های عزیزش از خدا میخوام حتی اگر هم کنار هم هستید فقط سالم و سلامت باشید. ازش میخوام همیشه مراقب عشقتون باشه. دوس دارم آدمهایی رو که از زندگی زناشوییشون لذت میبرند و کنار هم خوشبختن همیشه وقتی توی خیابون آدمایی رو میبنیم که دسشون تو دست هم دیگه است درسته حسرت میخورم که ا ی کاش من هم دستم تو دست محسنم بود اما همیشه خداشاهده به قدری ازین خوشبختیشون خشوحال میشم که میگم خدایا شکرت که حداقل یک زوج به اون زوجهایی اضافه شده که قدر زندگی رو کنار هم میدونن و با هم مشکلی ندارن. واین خیلی خوشحال کننده است. فضای زندگی شما هم همینطوره. امیدوارم همیشه همینجوری بمونه و حتی بهتر از این بشه.
از شما دوست خوبم میخوام سر نمازتون سر دعاهاتون برای رسیدن من و محسن هم دعا کنید . دعا کنید گره از کارمون باز شه و اونهایی که باید رضایت بدند و شرایطی که بایدبرای رسیدنمون به هم جور بشه ، یکی یکی همه جیز به سمت رسیدن ما پیش بره. و قبل از همه اینها خدا راضی به رسیدن ما بشه...
التماس دعا دوست خوبم. واقعا محتاج دعا هستیمممم مارو فراموش نکنید..

پاسخ :

عزیزم... حتماً براتون دعا می‌کنم منصوره خانوم مهربون. بی طاقت نباش دختر. همهٔ این روزا می‌گذره... بذار آروم و به دل خوش بگذره. 

ممنونم برای آرزوهای قشنگی که برامون داری. ممنونم که به نظرت خوشایندیم. ممنونم برای حس‌های خوبی که هر بار بهم میدی.

خوشبخت بشی:*
سینه سرخ
۱۵ تیر ۹۳ , ۰۸:۵۵
سلام حنا جانم خوبی؟
ببخشید که نه تنها برای رای دادن عضو نیستم بلکه حال عضو شدن هم ندارم ! و بسیار پررو برای بار سوم نظرمو تو پست قبل کامنت میزارم ! 
موافقم !
موقع عقدمون من خیلی اینطور بودم :)

پاسخ :

سلام عزیزم. تو خیلی منت میذاری سر من، که میای تو پست قبلی نظرت رو می گی.
اصن من دیگه نظرخواهی رو باز نمی‌ذارم تا فکرتم درگیرش نشه:))
زهرا
۱۵ تیر ۹۳ , ۱۵:۰۳
اصن خیلی هم خوب،مردای منطقی هرچند حرص ادمو گاهی درمیارن ولی گاهی هم جملات قصار شون ادمو ب کشتن میده.

پاسخ :

:)
سینه سرخ
۱۵ تیر ۹۳ , ۲۲:۳۶
شرمنده میکنی عزیزم :********
بزار باشه :) من دوست دارم نظرمو با شرح کامل بگم !
کاف
۱۶ تیر ۹۳ , ۱۰:۴۸
ما هم داستان پنجشنبه جمعه هامون به هم ریخته:/
حیاتی شدنتون برای هم مستدااااااااااااااااااام:)
مریم
۱۷ تیر ۹۳ , ۰۸:۵۴
ون یکاد بخوان.

پاسخ :

چشم :)
حنا
۱۸ تیر ۹۳ , ۱۶:۲۸

دلم میخواست واسه پست بالا کامنت بذارم که دقیقا منم همینطورم

اما نظر کسی رو نمیخواستی..

من سه هفته اس عقد کردم...خیلی تازه اس همه چی..پر از اولین ها...

پاسخ :

آخی عزیزم. مبارک باشه. کاملاً می‌فهمم که یک دفعه وارد چه فضای متفاوتی شدی‌:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan