اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

خدایا تو را سپاس

دیروز خدا آمده بود توی باشگاه! توی همهٔ آینه‌ها پیدا بود و من پر بودم از احساسِ شادِ سپاسگزاری. خوب معلوم است که شکرگزار بودن،‌ حسی از شادی به آدم می‌دهد. دراز که می‌کشیدم، پاهایم را به راست و دست‌هایم را که به چپ می‌کشیدم، به مهتابی بالای سرم که خیره بودم،‌ خدا زیر گردنم را قلقلک می‌داد و زیر گوشم می‌گفت: مرا می‌بینی؟ مرا در زیباییت می‌بینی؟ مرا در سلامتت می‌بینی؟ مرا در هوشت می‌بینی؟ مرا در خوشبختیت می‌بینی؟ مرا در آرامشت می‌بینی؟ خدا بود. خدا خوب پیدا بود، در حالت ایستاده بود،‌ در حالت نشسته بود،‌ در نرمش سر بود،‌ در فشار سینه بود،‌ در گردش کمر بود، و من با هر حرکت، بی‌قراری روزها و گله‌گذاری‌ شب‌هایم را به این طرف و آن طرف تشکم پرتاب می‌کردم و آزاد می شدم. 

کافی است آدم بخواهد. کافی‌ست آدم طلب کند؛ خدا در هر جایی، حتی توی باشگاه، حتی از صدای فرمان دادن مربی،‌ بر جانمان می‌نشیند و کالبدمان را از خودش پر می‌کند. آن وقت است که آرام می‌گیریم. آن وقت است که غرق لذت می‌شویم. آن وقت است که خودمان را، پدر و مادرمان را، همسرمان را، دوستانمان را بی‌بهانه دوست می‌داریم و از عشق سرشارشان می‌کنیم.

somi
۱۹ تیر ۹۳ , ۱۲:۵۴
آفرین و شکر
مونا
۱۹ تیر ۹۳ , ۱۳:۴۹
خدا اینجام هست تو وبلاگت.وقتی عاشقی و از حست مینویسی.
زهرا
۱۹ تیر ۹۳ , ۱۵:۵۶
خیلی قشنگ بود .... 
الهام
۱۹ تیر ۹۳ , ۱۶:۳۵
به به دخترگل خوبه که خوشحالی و شاکر
مریم
۱۹ تیر ۹۳ , ۱۷:۴۲
خدا امروز تو باشگاه ما هم بود:)
سینه سرخ
۱۹ تیر ۹۳ , ۲۲:۱۸
اول از همه سلام و ممنون از اینکه یادمی عزیزم کلی دوق میکنم 
بعدم بریم دو پست نخونده رو بخونم . 
خوبی؟
حالت بهتره؟

پاسخ :

مرسی عزیزدلم... خدا رو شکر
سینه سرخ
۱۹ تیر ۹۳ , ۲۳:۲۹
عزیزممممممم چقد قشنگ نوشتی . چه حس خوبی داشتم . چه آرامش زیبایی . چه خوبه که دیدش . خدا همیشه هست فقط کافیه بخوایم ببینیم و چقدر آراکش بخشه دیدنش 
سینه سرخ
۲۰ تیر ۹۳ , ۱۸:۵۵
حنا جونم کجایی؟
تاخیر و غبیت غیر موجه ! باید با ولیت بیای صبح شنبه !

پاسخ :

خخخ! پنجشنبه جمعه‌های که من موجهه خواهر! نیس؟‌! ولی‌مون رفته سر کار:))
کاف
۲۱ تیر ۹۳ , ۱۲:۲۹
خدا رو شکر:)

پاسخ :

کجایی شما؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan