اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

هیجانِ‌ خوشی دارم...

می‌نویسم تا در دفتر خاطرات زندگی‌ مشترکمان به یادگار بماند؛ من در این تاریخ، بالاخره و بعد از دو سال با هم بودن، اولین «دوستت دارم» ِ بی مقدمه و یک‌هویی همسرم را، در قالب یک پیام کوتاه دریافت کردم. اولین دوستت دارمی که کامل ادا شده و در پشت کلمات شرم‌آگین همیشهٔ او پنهان نشده است. چقدر منتظر ماندم تا بتواند بگوید... از آشنایی تا امروز...

مریم
۲۳ تیر ۹۳ , ۲۳:۰۳
گوارای وجودت نازنین
انشرلی
۲۴ تیر ۹۳ , ۰۷:۵۹
یه سوال.تو این 2 سال بهش نگفته بودی که دلم میخواد بهم بگی؟چقدر صبور بودی؟

پاسخ :

اوووه تا دلت بخواد گفتم! در جواب منم همیشه گفته که من خیلی دوستت دارم ولی روشم توی ابرازش با تو متفاوته. 
منظورم از منتظر موندن، حرف نزدن نیست آنه جان. اتفاقاً بنظرم باید زیاد حرف زده بشه. منظورم اینه که حرف زدیم و منتظر نتیجه موندیم... با خوش‌خلقی و صمیمیت.
مریم
۲۴ تیر ۹۳ , ۰۸:۴۹
یک کف مرتب به افتخار اینهمه صبر تا بیرون کشیدن این گوهر ناب کلامی :)
همیشه پیرو و شاد

پاسخ :

:))
سینه سرخ
۲۴ تیر ۹۳ , ۰۹:۳۹
الهیییییییییییییییییییی
من اصن فک نمیکردم تا حالا اینطوری نگفته بوده . وای چقد شیرین چقد خوب :) حنا من میدونم همسرت از اوناس که دوست داشتنش عمقیه واسه همین برات خوشحالم 

پاسخ :

گفته بوده ولی یه‌هویی نگفته بوده.
بعله از اون عمیق‌ها تشریف دارن ایشون:)
سکوت هایم
۲۴ تیر ۹۳ , ۱۰:۳۳
هیجان و سرخوشیت رو به ما هم منتقل کردی دختر
سپینود
۲۴ تیر ۹۳ , ۱۱:۳۸

آخ خدایا من چقدر عاشق این عشق های عمیق یک ذره ذره ایجاد شو و بعدا نمایان شو هستم !

فهمیدی منظورم رو ؟

دیگه بهتر از این تعبیری پیدا نکردم .

حنا من قبلا ازت خواسته بودم در مورد ایجاد این علقه هاتون برامون بنویسی . تو هم ازمن خواستی که منم بنویسم .

من قبلا ماجرای خواستگاری تا عقدم رو تو آرشیو ام دارم .

اگر خواستی بگو تا رمز بدم .

پاسخ :

بلی کاملاً فهمیدم :) 

این طبقه‌بندی موضوعی عاشقم می‌کنی،‌ عاشقت می‌کنم رو جدیدآً در همین راستا ایجاد کردم عزیزم. انشالله به مرور تکمیل بشه...

بله. بسیار ممنون میشم اگه رمز رو داشته باشم عزیزم :)

یخ داغ
۲۵ تیر ۹۳ , ۰۱:۴۹

ای جاااان

 

نووووش جوونت عزیزم.. گوارای وجودت ...

یخ داغ
۲۵ تیر ۹۳ , ۰۱:۴۹
اوف چه حالی میده ها اینجا برا ثبت نظر اصن کد وارد نمیکنی

پاسخ :

:)) آره جهت رفاه حال شما عزیزان، تیک کد امنیتی رو از قسمت تنظیمات برداشتم
دلابانو
۲۵ تیر ۹۳ , ۰۲:۰۹
آخی چه شیرین و دوست داشتنی
چقدر بهت چسبیده
بانو (زن و بوسه)
۲۵ تیر ۹۳ , ۱۱:۵۴
به مبارک‌باد آمده‌ام...
طفل عشقتان پس از دو سال زبان باز کرد، حالا دیگر رشدش سریع‌تر اتفاق می‌افتد...

پاسخ :

عجب تعبیر زیبایی...:)
نسترنی که shamd0ni است :)
۲۵ تیر ۹۳ , ۱۱:۵۹
"دوستت دارم" های ِ یک هویی تا همیشه برایت دل نشین باشد و دل نشین تر بشود :)
یک نفر
۲۵ تیر ۹۳ , ۱۵:۳۷
مبارکه عزیزجان
ما هم بسی ذوق کردیم چه برسه به شما

من برعکس تو هستم، عاشق رفتارهای عاشقانه ام
اینکه طرف نگاهش به بقیه یه جوره ولی وقتی نگاهت میکنه، لحنِ نگاهش! مهربون میشه
من دوست دارم نگاهش بهم بگه دوستم داره
چیزی که هیچوقت اتفاق نیافتاد

پاسخ :

هرکسی یه طبعی داره... من به شدت سمعی‌ام.
ایشالا که به خواهش دلت برسی بانو
نیوشا
۲۵ تیر ۹۳ , ۲۱:۱۴
ای جانم چقدر دوست داشتنی است این آقای همسر
ببین تلاش های توست گفتن این دوست داشتن یک هویی
چه طعم شیزینی دارذ سالها بعد حتی به با هم بودنتان شیرینی می دهد

پاسخ :

امیدوارم قدر داشته‌هامون رو بدونیم... همین‌ها که راحت به دست نیاوردیم.
خانوم میم
۲۶ تیر ۹۳ , ۲۲:۵۳
تبریک می گم این حس شیرین رو... امیدوارم پایدار و شاد باشین با هم... :)
زهرا
۲۸ تیر ۹۳ , ۲۱:۰۴
اووووووف
چه حالی میده
خدایی اگه انقد صبر نمیکردی انقد ذوق میکردی؟
نوش جوووووونت

پاسخ :

نه خداییش:))
توکا
۲۸ تیر ۹۳ , ۲۲:۲۴
مبارکتان
سینه سرخ
۲۹ تیر ۹۳ , ۱۰:۳۳
حنا جون خوبی؟
کوووووووجایی؟

پاسخ :

خوبم یاسی عزیززززم! منتظرم بنویسی،‌ بیاااام بخونمت:*
سینه سرخ
۲۹ تیر ۹۳ , ۱۴:۱۷
خداروشکر که خوبی عزیزم 
من دچار نانویسی شدم !
از صب دارم زور میزنم بنویسم هرچند که میدونم زوری نیس!

پاسخ :

ای بابا یاسی! دچار نمونی الهی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan