اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

معجزهٔ سکوت و لبخند

مردها منتظر هیچ سورپرایز عاشقانه‌ٔ عجیب و غریبی نیستند تا بیشتر دوستمان بدارند. مردها حتی با هدایای گران قیمت و کادوهای پیچیدهٔ روبان زده شده، چندان هیجان زده نمی‌شوند. مردها را تکرار عبارت «دوستت دارم» شیدایی نمی‌کند. کافی است حالشان را نگیریم! [و این خیلی موضوع گسترده‌ای است.]

دیشب می‌پرسد چه خبر؟ و من می‌گویم: سلامتی. خبری نیست.
گله می‌کند که: سلامتی خبری نیست؟ چه خبری بهتر از سلامتی شما؟ کاش همیشه حالت خوب باشد. و شوخی می‌کند که: همیشه چرخ شما برای ما بچرخد! و می‌خندیم.

اگر مردی این‌ها را از سر تب و تاب عاشقی روزهای اول بگوید، اگر مردی این‌ها را از روی بلدی و زبان‌باز بودن بگوید، دل زنش این‌طور نمی‌لرزد که دل من. همسرم کلمه‌های ظریف عاشقانه را برخلاف طبع مردانه‌اش برای خوشامد دل من پیدا می‌کند و بر زبان می‌آورد. انگار که این روزها چیزی در جانش حلول پیدا کرده که بیانش را راحت کرده است. من آن را معجزهٔ عشق می‌نامم. معجزهٔ سکوت و لبخند. 
سینه سرخ
۳۰ تیر ۹۳ , ۱۱:۰۴
الاهیییییییییی فدات :)
چقدر قشنگ ... ایشالله همیشه رقیق و لطیف باشین 
مهربان که باشی مالک قلبش هستی شک نکن 

پاسخ :

قربون تو دختر. ماچ
ALI REZA
۳۰ تیر ۹۳ , ۱۱:۰۷

موفق باشید

سینه سرخ
۳۰ تیر ۹۳ , ۱۱:۱۴
تو چرا از این شکلکای احساسات در کردن نداری که من ذوقمو بهت نشون بدم ؟
من یه آیکون باید برا خودم درست کنم که تلفیقی از خجالت و ذوق و قنج و اینا باشه ! همش این احساسو دارم :)) 28 سالمم هست مثلا !

پاسخ :

نمی‌دونممممم! دلم برای بلاگفا تنگ شده اصن :((

۲۸ سال که سنی نیست عزیزم. تازه اول ذوق و غنج(یا قنج) و این صحبتاس. راحت باش که هستم باهات:***
سینه سرخ
۳۰ تیر ۹۳ , ۱۲:۱۵
همینه دیگه به بلاگفا بی وفایی میکنی حالا بی آیکون میمونی !
آره 29 سنی نیست اما احساسم بیشتر شبیه دختر بچه های 8 ساله است . کودک دورنم خیلی فعاله !

پاسخ :

تو چرا هی سنت میره بالا؟!:)) من اون دختربچهٔ درونتو دوس دارم
بانو (زن و بوسه)
۳۰ تیر ۹۳ , ۱۳:۲۳
آخ زدی تووووی هدف... اگر مردی این حرف‌ها را از روی زبان‌بازی و بلدی بگوید...


دوست دارم کلمات بکر و استفاده نشده را بشنوم تا نقش‌های از پیش بازی شده را و شاید همین است که از عاشق همسر بداخمی هستم که می‌دانم زبانش و افکارش خیلی دست‌خورده نبوده‌اند...

پاسخ :

عزیزم... دلم برات تنگ شده بود :)

این چیزی که ما داریم، خیلی با ارزشه.
سینه سرخ
۳۱ تیر ۹۳ , ۱۱:۵۲
خاک بر سرم حنا !!!!!!!! نههههههههههههه
من چرا نوشتم 29 ؟ الان دیدم ... وای وای وای یه سالم یه ساله !
اصلاح میکنم من 28 سالمه :) تازه شهریور 28 سالم میشه 

پاسخ :

:))))))
ما ۲۸ سال رو از شما قبول می‌کنیم!
مریم
۰۱ مرداد ۹۳ , ۱۲:۴۷
lمن نمیدونستم مردا منتظر سورپرایز عاشقانه نیستند و اینا
چه جالب
کاف
۰۲ مرداد ۹۳ , ۰۳:۲۵
کافی است حالشان را نگیریم
دقیییییییییییییییییییییییییییییییییقا همینطوره برای در مورد همسر من حنا
یخ داغ
۰۴ مرداد ۹۳ , ۱۱:۰۵
آفرین عزیزم :)  درست میگی ..
زهرا
۱۲ مرداد ۹۳ , ۰۰:۵۳
معجزه ی عشقتون همیشه جاوید عشقم.
محجبه عینکی
۲۸ مرداد ۹۳ , ۱۶:۰۸
عالی بود. همین حرفای کوچیک و نابه که دل آدمو می لرزونه... 

التماس دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan