اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

دلگیرم مثلاً *

نمی‌دانم چرا واکنش مردان بعد از آرایشگاه رفتن خانم‌هایشان این قدر درب و داغان است؟!


* دلگیری‌ام خفیف است، ولی هست.


سپینود
۱۶ مرداد ۹۳ , ۰۷:۵۳

پس آقای شما هم بله ؟

مال ما که اگه ب÷ریم تو بشکه رنگ شاید اونم تازه شااااااااااااید یه چیزهایی دستگیرش بشه .

رخت و لباس نو و کیف و کفش جدیدهم هیچ اثری نداره . یعنی اونها رو هم تشخیص نمی ده که نو ان !

پاسخ :

ای خدا از دست این آقایون:)) 
همسر من توی مرحلهٔ تشخیص هیچ مشکلی نداره. یه برق ناخن هم بزنم متوجه می‌شه! نسبت به خود آرایشگاه رفتن خوشبین نیست! نمی‌دونم چرا؟! فک کنم به مرور بهتر بشه...
لیلی
۱۶ مرداد ۹۳ , ۱۸:۱۱
به منم سر بزن

پاسخ :

مطالبت که رمزیه عزیزم
بانو ...
۱۷ مرداد ۹۳ , ۲۳:۰۳
تبریک میگم که دلگیریاتون مثلانکی! هست .....
ایشالا اصلا دلگیریی نباشه ....

پاسخ :

ممنونم از تبریک بامزه‌ و آرزوی خوبت بانو جان!:))
نیوشا
۱۸ مرداد ۹۳ , ۰۷:۲۰
تو بزرگتر از این حفهایی که در بند واکنش مردت پس از رایشگاه رفتن شوی... راه و رسمشان همین است یکی بیشتر توجه می کند یکی کمتر... دستش بیاید که چطور باید ابراز احساسات کن همه چیز درست می شود

پاسخ :

خانم بزرگی از خودتونه. شرمنده نفرمایین:))

مرسی نیوشا جان. همیشه حرف‌های کاربری خوبی برام داری....
مریم
۱۸ مرداد ۹۳ , ۰۹:۰۹
مگه عکس العمل اقایون چیه؟؟؟

پاسخ :

خخخ! یه کم سخته توضیحش! خلاصه می‌تونم بگم که غالباً اون چیزی نیست که انتظارشو داری!:))
سینه سرخ
۱۸ مرداد ۹۳ , ۰۹:۴۶
سلام حنا جونم 
خوبی گلم ؟
چه با مزه ! اکثر آقایون اینطورین یکی از دوستام میگفت جرات ندارم یه تغییر کوچیک بدم همسرم یه سره میگه نمیشناسمت !

همسر منم همیشه واکنشش اینه که میخنده و میگه هههه چرا این شکلی شدی !!!!!!!!!
بعضی وقتا سالی دوازده ماهی واکنشش به قر و فر من اینه که مثلا میگه سلااااااام ! البته من اهل تغییرات بنیادی نیستما در حد عوض کردن مدل بستن موهام یا رنگ آرایشم !

پاسخ :

سلام یاسی عزیزم. خوبم. ممنونم :)

:)))) واکنش همسرت رو خیلی عالی به قلم آوردی! تو فوق‌العاده تصویرسازی می‌کنی!:))))
خب حالا یه بار تغییر بنیادین بده، ببین چطور میشه؟(چشمک)
سینه سرخ
۱۸ مرداد ۹۳ , ۱۰:۱۲
ذوق انگیز میشویم از تعریفتان :**
حنا میترسم موهامو رنگ کنم . آخه حیفه . موهای خودم خوبه ! همسرمم از موی رنگ شده خوشش نمیاد 
چن ماه پیشم رفتم موهای بلندمو حسابی کوتاه کردم ! همسرمم دوست نداره رنگ کنم یا تتو کنم خداروشکر ازم از این انتظارایی که برای من نامعقوله نداره !
تتو ؟؟؟؟ وایییییییی وحشتناکه برام :) رنگ؟؟؟؟؟؟ ابدا !!!!!

پاسخ :

خخخ. خوشگل خانوم. البته که تو به هیچ آراینده‌ای نیاز نداری، فقط جهت تفنن گفتم :) آخه من خودم از ایجاد تنوع در حد لایت و ملایم خوشم میاد. بیشتر برای دل خودمه اگه آرایشگاهم میرم، دوم برای اینکه همسرم دوست داشته باشه(مجددا چشمک)
سینه سرخ
۱۸ مرداد ۹۳ , ۱۰:۲۱
حناااااااااا ؟؟؟
عرق شرم بر پیشانیم مینشد ! 

پاسخ :

:*****
زهرا
۱۸ مرداد ۹۳ , ۱۳:۵۹
حنا جونم اصن غصه نخور
این هم کاملا طبیعیه
ولی بعضی چیزا رو خودت بدون ناراحتی خیلی خوشگل و خوشمزه بگو.
اینجوری حال میده.
مثلا من بعضی وقتا خودم شروع به مدح و ستایش خودم میکنم.الان دیگه خودش یاد گرفته.

پاسخ :

چشم :)
مجید شفیعی
۱۹ مرداد ۹۳ , ۱۱:۱۸
اداره یه زن مشکله

آدم باید مرد درونش رو بکشه خیلی وقتها

اگه آدم بخواد زنش عالی باشه باید به سلیقه ش احترام که نه یه جورایی بشه لذتت تا اون زن شاداب باشه

و تو جاهای دیگه سلیقه خودت رو بهش بگی

اگه دوس داشت یا یه خورده مردونگی میکنه برات وگرنه باید زن رو شاداب نگه داشت تا خوش بگذره به آدم

کلا معلومه که هنوز هم کتابا رو نگرفتین D:

سخت آدم مرد باشه و به زنش خوش بگذره
سخته آدم مرد باشه و مردونگی نکنه
خیلی سخته زن داشتن

خیلی

خیلی لذت داره این سختی
خیلی

پاسخ :

آخی. خدا شما رو برای خانم نازنینتون نگه داره، و همچنین بانو رو برای شما...

خجالت‌زده‌مون نفرمایین آقای شفیعی. تهیه می‌کنیم کتاب مد نظر شما رو انشالله.
یخ داغ
۲۰ مرداد ۹۳ , ۱۶:۱۳
چه جوریه واکنششون یعنی؟

پاسخ :

خودم حساس شده‌ بودم عزیزم. جور خاصی نبود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan