اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

دلتنگی‌ام روان است.

یک سال و چند ماه از ازدواج رسمی‌مان می گذرد و حالا دلتنگی عصر چهارشنبه‌ٔ آن ماه‌های اول، از صبح یکشنبهٔ هر هفته قرص و کامل به سراغم می‌آید. کامل، مثل ماه شب ۱۴ که هر بار نشانت می‌دهم و می‌گویم این رخِ روشنِ زیبا شبیه چیست، بعد اینکه با خنده بگویی شبیه من، با محبت می‌گویی شبیه تو! عزیزم دلتنگی‌ام کامل است. پر رنگ است، رنگ بلوط که هر وقت می‌گویم میوه‌اش را دوست دارم، با خنده می‌گویی همان میوهٔ کاج که توی همهٔ پارک‌ها ریخته؟! خب معلوم است که میوهٔ بلوط که بالاخره یک جفت گوشواره‌اش را خریده‌ام، میوهٔ کاج نیست! ولی تو دوست داری به هر بهانه‌ای شوخی کنی. سلام روزهای اول آشنایی که من با هر شوخی تو از عصبانیت، آتش می‌گرفتم، امروز من به شوخی‌هایت عادت نکرده‌ام، دل بسته‌ام.

سلام غروب غمگین سه‌شنبه بی تو...

دلتنگی‌ام کامل است، با اینکه دستم را به خلاصه کردن یک کتاب قطور فلسفی بند کرده‌ای. با اینکه فکر می‌کنم تو من را از گذشته‌ام، به خودم نزدیک‌تر کرده‌ای. با اینکه فکر می‌کنم با تو همانی می‌شوم که می‌خواهم باشم؛ زنی با انگیزه‌ای کامل برای کسب بالاترین مراتب موفقیت. با همهٔ اینکه برای داشتنت دلشادم، دلتنگم. من فرهیختگی تو را با چاشنی همیشهٔ طنزت عاشقم مرد. کی می‌آیی؟

مریم
۲۸ مرداد ۹۳ , ۲۰:۲۸
وای حنا ایشالا زود برید سر خونه زندگیتون که همیشه پیش هم باشید.

پاسخ :

مرسی مریم جان. 
ایشالا تحقق آرزوهای شما:*
الی
۲۹ مرداد ۹۳ , ۰۱:۴۹
وقتی بچه هایی که مهندسی خوندن از عشق میگن برای من بیشتر از شعرهای عاشقانه قشنگ و فهمیدنیه. خوشبخت باشید همیشه.

پاسخ :

قربون شما :*
نیوشا
۲۹ مرداد ۹۳ , ۰۷:۵۱
یه مهندس معماری برای من با مهندس های دیگه فرق داره- بیا این پستت هم دلیل بر تایید حرف من....
وای چقدر زیبا نوشتی عزیزم....
من جای تو بودم همین پست رو براش ایمیل می کردم یا می نوشتم ب خط خودم می ذاشتم روی جعبه یه کادویی که بی مناسبت و بی دلیل براش خریدم و بهش هدیه می دادم- تا بیشتر بفهمه این احساس زیبا و نابی رو که نسبت بهش داری...

همیشه به همین حال عاشقی باشید..
عاشقی دلتنگی هم دارد که لذتبخش ترش می کند..
همیشه عشق ماندگاری اش به در کنار هم بودن فیزیکی نیست ها.. این دوری های فیزیکی باید باشد که تو میزان دوست داشتن را از اندازه دلتنگیت بفهمی و باز بیشتر دوست بداری..
خوشحالم برات- آخر هفته ات کنار همسرت رنگین کمونی

پاسخ :

بسیار بسیار ممنون نیوشای مهربونم
ایده ای که دادی رو حتما استفاده می‌کنم:*
سکوت هایم
۲۹ مرداد ۹۳ , ۰۹:۳۱
ایشالا دوران "زیر سقفتون " نزدیک تر شه...

پاسخ :

مرسی. برای شما هم
حنا
۲۹ مرداد ۹۳ , ۰۹:۵۸

دلتنگی همیشه قلم را سرشار میکند..

زیبا بود ...

پاسخ :

همین طوره...
بانو (زن و بوسه)
۲۹ مرداد ۹۳ , ۱۴:۴۶
قربون اون قلمت و دلت که اینقدر قشنگ می‌نویسی. باور می‌کنی هنوز هم بعد از 4 سال!!! وقتی که دوریم، دلم مدام برایش تنگ است، مثل قرص کامل؟!

البته گاهی کمتر و گاهی بیشتر...

پاسخ :

قربون مهربونی همیشهٔ تو:*

باور می‌کنم ازت دلی جانم. این روزها از متاهل‌های زیادی می‌شنوم که بعد از گذشت روزها و ماهها و سالها زندگی مشترک هر روز غروب مثل روز اول دلتنگن. خدا رو شکر می‌کنم بخاطر این نفوس خوشبخت:)
سینه سرخ
۳۰ مرداد ۹۳ , ۱۰:۰۱
ای جان حنا ....
کلی حس تو دلم ریختی و کلی تصویر توی ذهنم ... چقد آرامش داشت این پستت 
:*

پاسخ :

قربونت برم:*
مریم
۰۲ شهریور ۹۳ , ۰۸:۴۲
ای دوست قبولم کن و جانم بستان
مستم کن و از هر دو جهانم بستان
با هر چه دلم قرار گیرد بی تو
آتش به من اندر زن و آنم بستان
یخ داغ
۰۳ شهریور ۹۳ , ۱۲:۳۵
و چه خوشبختی ای بالاتر از اینکه دلتنگی ات کامل باشد برایش؟ :))))  گوارای وجودت این احساس شیرین...
زهرا.ن
۰۴ شهریور ۹۳ , ۱۱:۴۵
خدا رو شکر که دلتنگی.
اینا نشونه های خوب زندگی ان عزیزم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan