اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

یادم باشد...

زندگی خیلی کوتاه است

قوانین را کنار بگذار
بدی ها را ببخش
آهسته و طولانی ببوس
یک عاشقِ واقعی باش
تا می توانی بخند

و هیچ وقت از چیزی که بر روی لبانت خنده نشانده
پشیمان نشو

(مارک تواین، ترجمهٔ بهنود فرازمند)

حنا
۱۲ شهریور ۹۳ , ۰۸:۳۴
یادم باشد..
سپینود
۱۲ شهریور ۹۳ , ۰۹:۲۴
لایک ! همین !
مریم
۱۲ شهریور ۹۳ , ۱۱:۲۲
پشیمان نشو  خیلی عالیه :×

پاسخ :

:) :*
مهربان‌بانو
۱۲ شهریور ۹۳ , ۱۵:۰۴
زیبا ...
زندگی می بافم
۱۲ شهریور ۹۳ , ۱۹:۲۰
قشنگ بود .
مریم
۱۳ شهریور ۹۳ , ۰۸:۴۹
تو زندگی رو بلدی حنا.

پاسخ :

کاش اینطور باشه که میگی مریم جان
یخ داغ
۱۳ شهریور ۹۳ , ۱۱:۲۴
گل برای تو بخاطر این متن خوب
زهرا.ن
۱۶ شهریور ۹۳ , ۱۱:۳۵
احسنت.
مجید شفیعی
۱۹ شهریور ۹۳ , ۱۰:۲۳
سلام

حرفای خوب و درست رو هستم

به قول عزیزی

من برای متنفر بودن وقت ندارم چون مشغول دوست داشتن عزیزانم هستم

@}----
:)
زهرا.ن
۱۹ شهریور ۹۳ , ۱۷:۰۶
من نمیدونم چرا چند وقته نمیتونم پیام بذارم.
ای باباااااااااااااااا
سینه سرخ
۲۰ شهریور ۹۳ , ۱۲:۳۲
سلام حنا جون
خوبی؟ 
بسیار قشنگ و دلنشین ... ممنون 
امروز اومدم وبت ، احساس کردم یه پستایی نیست و چن تا پست جدید دیدم ! 
ینی من چن روز بود نیومده بودم ؟ 

پاسخ :

سلام عزیزدلم. یه چند تا از پستها رو خاموش کرده بودم. اصن این روزا حواسم نیست به اینجا. انقد که کار دارم :)
خانوم میم
۲۰ شهریور ۹۳ , ۱۲:۵۲
واقعاً لحظات زندگی کوتاه و زودگذره... و اگه سخت بگیری چقدر بد میگذره...
پاک باخته
۲۴ شهریور ۹۳ , ۱۲:۱۶
قشنگ بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan