اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

از این روزها...

زندگی دو نفره ما به مرز دو هفتگی خودش نزدیک می‌شود. روزهای خوبی بود. هم سختی خانه‌داری و شرایط زیر یک سقف مشترک و مدیریت خرج و برج تاحدودی دستمان آمد، هم شادمانی با هم بودن و آرامشی که از برِ حضور یکدیگر گرفتیم، عطشمان را برای زودتر همخانه شدن مضاعف کرد. 

شاید خدا خواست و زودتر به خانه خودمان رفتیم و شاید قسمت بود تا آینده‌ای دورتر منتظر بمانیم. به هر حال از اویی که صاحب همه چیز است می‌خواهم تدبیری به ما بدهد تا در سخت و آسانِ زندگی درست رفتار کنیم.

نوشته بودم شکستیم ولی دوباره جوش خوردیم. تمامش یک شب بود. یک شب دلخوری. و فردایش من مثل هر عصر دیگر، آراسته و آماده منتظر بودم تا همسرم از راه برسد و او هم ذوقی به خرج داده بود و با شاخه‌ گلی پنهان کرده در کیف دستی‌اش از راه رسید! گل از محوطه محل کارش چیده شده بود ولی خدا می‌داند که این غافلگیریِ معطر، به همهٔ هدایای گرانبهای دنیا می‌ارزید. همان جا تمام دلخوری‌ها تمام شد و ما دوباره به شادمانی‌های کوچکمان دل خوش کردیم و گذشتیم...



یخ داغ
۲۵ شهریور ۹۳ , ۱۹:۰۵

فقط خدا می دونه که چه لذتی داره برامون غافلگیری هایی اینچنینی.. اینکه با دیدن اون گل به فکرت افتاده... شیرینه.. زیاد..

مطمئنم شما اونقدر عاقل و سنجیده و پخته هستید که فقط کافیه بخواید تا به همه چیزای مشکل زندگی حکومت کنید حنای نازنینم...

پاسخ :

ایشالا همین طور باشه که شما میگی :)
الهام
۲۵ شهریور ۹۳ , ۲۲:۲۴
عالیه .همیشه شاد باشی و مثبت(در ضمن من ادرس ندارم ولی وبلاگتو خیلی دوست دارم منو یاد هجده سال پیش خودم میندازه.حس خوب قدیمی رو در من زنده میکنه هر روز اتاقتون چک میکنم)خانم خیلی خوبی میشی میدونم جنستو میشناسم

پاسخ :

الهی... پس شما باید پیشکسوت ما باشین. عرض ادب و احترام :)
امیدوارم همینطور باشه که شما میگین
بنای با ثوات
۲۵ شهریور ۹۳ , ۲۲:۵۹
ای شالا که همیشه خوش باشید..:))

پاسخ :

مرسی:)
نیوشا
۲۶ شهریور ۹۳ , ۰۷:۱۲
آنقدر رابطه عاطفی و علایق دو نفره نسبت به هم زیاد و عمیق است که یک دلخوری بیشتر از چند ساعت نمی تواند دوام بیاورد... این است راز عاشقی کردن

پاسخ :

همینطوره که میگی جانم
سینه سرخ
۲۶ شهریور ۹۳ , ۱۰:۲۸
ای جانم 
چقد شیرین ... چقد دلچسب 
تمام مردها احساساتین فقط کافیه رگ خوابشون دستت باشه 

پاسخ :

نمی‌تونم بگم همشون احساساتین. من گاهی حس می‌کنم همسرم فقط داره سعی می‌کنه به دل من باشه، اون کاری که می‌کنه رفتار درستی نیست که خودش تشخیص داده باشه... البته اینم یه جور محبته
مریم
۲۶ شهریور ۹۳ , ۱۰:۴۵
به به 
 به به  
به به
این دو هفته ها یک ماه ها که وسط های دوران نامزدی دو نفره هست آدم  خیلی میچسبه.خیلی حتا با ماجراهای جوش و جوش کاریش

پاسخ :

بعـــــــــــــــــــله :)
سکوت هایم
۲۶ شهریور ۹۳ , ۱۳:۰۰
2 هفته؟ الان نمیگی حس حسادت ماهارو قلقلک می دی؟
نوش جونتون.تجربه ی شیرینی میتونه باشه.
من یه همون 1 هفتشم قانعم بخودا :دی

پاسخ :

ایشالا مستقیم برین منزلتون هر چه زوووودتر:)
زهره
۲۶ شهریور ۹۳ , ۱۹:۴۱
چه مهربانانه:)
مهربان‌بانو
۲۷ شهریور ۹۳ , ۱۵:۳۸
چقدر خوب
چقدر خوب
نشکنید. چون تحملش را ندارید. به هم دیگر احتیاج دارید و باید سریع جوش بخورید
درست مثل ما :‌) :*
حنا
۲۹ شهریور ۹۳ , ۰۸:۲۹
از زمان عقد تا به حالا فقط دیروز بود که از 2 بعد از ظهر تا 12 شب تو خونه کنار هم بودیم هرچند جز 1 ساعت تنها نبودیم ..اما چنان به گرمای تنش عادت کردم که دوری ازش سخت به نظر میاد..

میزبانگ میزبانگ
۲۹ شهریور ۹۳ , ۲۲:۴۳
با سلام
سایت ها و وبلاگ های زیادی را دنبال می کنید؟؟؟؟

آیا می خواهید همه جا و با هر دستگاه ارتباطی (لپ تاپ، موبایل ، تبلت و ... ) به سایت های مورد توجهتون دسترسی داشته باشید؟؟؟

دوست دارید با دانش آموزانتان، دوستانتان ، همکلاسی ها  و همکارانتان وب سایت هایی را به اشتراک بگذارید؟؟؟ 
میزبانگ به شما کمک می کند تا لینک وب سایت ها و صفحه های مورد علاقتون را ذخیره ،مدیریت و در صورت تمایل آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.نه فراموش میشه نه پاک! همیشه و همه جا همراه شماست.اگر سایتی دارید لینک هایش را  اشتراک کنید بقیه هم وب باکس(گروه لینک ها) شمارو مشترک میشن و با بروزرسانی دوستان مشترک متوجه خواهند شد!اگر سایتتون رو در گالری میزبانگ بذارید یه جور تبلیغاتم میشه.
میزبانگ کاملا رایگان است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan