اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

همین.

 جدا شدیم. حالا پنجرهٔ غروب‌های آشپزخانه، چهرهٔ همسرم را در پیچ کوچه قاب نمی‌گیرد. حالا من بیشتر اوقات سرم توی کار خودم است، نه به اشتیاق از راه رسیدنِ او، بیرونِ پنجره! 

 ذوق پنجشنبه‌ها را ندارم. حالا پنجشنبه‌ها کمم است. یک حداقلِ ناچیز برای آن همه میلی که به با هم بودن در وجودمان شکل گرفته است. پنجشنبه کوتاه است. معذب است. بی‌صداست. پنهانی‌ست. سخت است.


 این دو هفته تجربهٔ خوبی بود. 


کاف
۳۱ شهریور ۹۳ , ۱۹:۲۱
حالا پنجشنبه ها کمم است:) وصف حال

پاسخ :

الهی :)
حنا
۰۱ مهر ۹۳ , ۰۹:۰۰
میدونی از الان تا زمانی که میخوای بری تو خونه خودت چه لحظه های نابی رو تجربه میکنی؟
چه دلتنگی شیرینی رو؟
باید این روزا رو بگذرونی تا طعم روزهای سپید آینده تان بیشتر به جانتان مزه کند..

پاسخ :

آخه من دیگه خییییلی تجربه کردم! :)
ایشالا هرچی خیره
نیوشا
۰۱ مهر ۹۳ , ۰۹:۴۳
نفهیدم منظورت رو !
چرا انقده تغییر میدی ظاهر صفحه رو دخمرم؟!

پاسخ :

نیوشا شرمنده م بخدا! اصن نمیدونم چمه؟ به دلم نمیچسبه هیچ قالبی...:(
مجید شفیعی
۰۱ مهر ۹۳ , ۱۰:۳۳
به به

مبارکه

جذابه ی زمین تو را به ماندن می خواند!

یا حوس دست زدن به آسمان می پراندت؟

:)
@}----

پاسخ :

تشکر می کنم
یخ داغ
۰۱ مهر ۹۳ , ۱۷:۵۷
عزیزم...
پریشان نویس
۰۳ مهر ۹۳ , ۰۰:۰۳
خیلی حس بدیههههههه
تجربش کردمممممممم
الانم دارم تجربش میکنم هنوز
دل ادم میخاد از جا دربیاد بدوه بره پیشش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan