اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

خنک شده...

توی هوای خنک پاییز هر چیزی بیشتر به جانم می‌چسبد. حتی همین پیشنهاد سادهٔ تو؛ «چای‌مان را در حیاط بنوشیم؟» دلم را می‌ریزاند.

چقدر این غروب‌های زود هنگام را دوست دارم. 

معاون حاتمی
۱۴ مهر ۹۳ , ۱۹:۵۵
سلام 
وبلاگ خوبی دارید
مایلم با شما تبادل لینک کنم
سایت من 

در صورت تمایل پیام بدهید
نیوشا
۱۵ مهر ۹۳ , ۰۷:۲۵
غروب های زود هنگام دلم را می لرزاند دلهره را ی اندازد توی دلم.. به یک ان انگار توی دلم خالی می شود... با این حا همیشه عاشق پاییز و غروب بوده ام و هستم
باور نمی کنی که تا حد گرفتگی قلب از دلتنگی عصرهای پاییز پیش می روم اما باز دیوانه بار و عاشقانه منتظر پاییزم!

پاسخ :

تضاد جالبیه درونت.
برای من تابستونا با روزای طولانی و داغش دلگیره. برعکس پاییز برام شعف آوره...
مجید شفیعی
۱۵ مهر ۹۳ , ۱۰:۵۲
سلیقه که باشد
او که باشد

آش زیر برف
چای پاییزی
خاکشیر ظهر تابستانی
کاهو سکنجبین بهاری

همه چیز می چسبد و میلرزاند ادم را
.
.
.
.
.
.
.
.
تو باش
چشمانت خندان باشد
باقی چیزها را می آفرینیم

پاسخ :

ممنون برای نظر زیباتون. واقعا همین طوره
سینه سرخ
۱۵ مهر ۹۳ , ۱۴:۱۰
الهییییییی 
چه کیفی داره چای تو حیاط :)
غروبای زود پاییز ، خیلی دوست داشتنیه .

پاسخ :

هوووم خیلی دلچسبه یاس قشنگم
یخ داغ
۱۵ مهر ۹۳ , ۱۶:۰۸

جادو میکنه این فصل اصلا .. همه چیزو تحت تاثیر قرار میده..

 

ضمنا نوش جاااانتان اون چای خوب مزه ..

پاسخ :

مرسی عزیزدلم:*
مریم
۱۶ مهر ۹۳ , ۱۳:۲۳
ذوق میکنم از عاشقانه هاتون از خوشبختیتون ایشالا هر روز عاشق تر باشید.

پاسخ :

فدای تو :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan