اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

چیزی که حالا می‌خواهم

یک هفتهٔ تعطیل. یک خانهٔ نقلی، یا تنها یک اتاق. روستایی شبیه ماسوله. پنجره‌ٔ چوبی دولنگه‌ای با لنگه‌های گشوده. هوایی خنک، تمیز، ابری و مه گرفته. منظره‌ای زرد و نارنجی و سرخ. شامی خوشمزه و گرم. و تو، آرام و آسوده... 

بنای با ثوات
۱۵ مهر ۹۳ , ۲۳:۱۴
قالبتون عوض شده فک کنم یا من اشتباه می کنم...ولی قشنگه ..:))

پاسخ :

قالب اولیم همین بود، بعد از اون چند بار عوض کردم، هیچ کدوم به دلم نچسبید برگشتم به همین!
خانوم میم
۱۵ مهر ۹۳ , ۲۳:۳۸
خیلی هم عاااااااااالی

پاسخ :

:)
پرنیان
۱۶ مهر ۹۳ , ۰۰:۱۷
سلام
خیلی خواسته های قشنگیه
منم از اینا میخوام!

پاسخ :

سلام عزیزم. ایشالا قسمتمون بشه :)
نیوشا
۱۶ مهر ۹۳ , ۰۸:۲۷
چقدر دلچسب... چقدر زیبا و دلنشین
ببین همین تصورش هم عالی است :)

پاسخ :

آآآآخخخ خیلی میخوام...
مجید شفیعی
۱۶ مهر ۹۳ , ۰۸:۵۵
سلام

صبونه و نهار پس چی!؟

خدای نکرده کسی رو دعوت نکنیدا

هی دو نفره همش دو نفره

به به

@}-----

پاسخ :

:))))
آخه یه مقدار کمبود همدیگرو زیاد داریم در طول هفته، اینه که توی تعطیلات مهمون دعوت نمیکنیم:))))
مجید شفیعی
۱۹ مهر ۹۳ , ۰۹:۱۷
شما خواستید و ما رفتیم و جای همه خالی

سلام

سردی ای که بهانه ی خوبی برای مچاله شدن در اوست مبارک باد

@}-----

پاسخ :

آخی خوشا به سعادتتون:)
خدا رو شکر حداقل یکی تو این جمع ارزوی ما رو محقق کرد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan