اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

این‌ها نشانهٔ هیچ چیزی نیستند!

: «نفهمیدی ماشین رو تمیز کردم؟»

با رضایت: «اِ؟ نه. دستت درد نکنه.»

: «همین کارو تو برای خونه می‌کنی و اگه من متوجه نشم، ناراحت می‌شی. ناراحت نشو.»

لبخند جفتمون.


چند روز بعد.

:‌ «نفهمیدی موهامو رنگ گذاشتم؟»

با شرمندگی: «همون رنگ قبلیه دیگه؟»

: «هوم»

لبخند جفتمون.


حنا
۲۰ مهر ۹۳ , ۰۹:۴۳
میدونی مهم چیه؟
اون لبخنده که به لبتون میاد..
من خودم جز آدمای حواس پرتم...
و البته جناب الف هم در مورد لباس حافظه ضعیفی دارن..
هرچی میپوشم میگه تازه خریدی؟!

پاسخ :

دقیقا همینطوره
میدونی حنا جان. این پست رو گذاشتم تا یادم باشه هر دومون گاهی بعضی چیزا رو متوجه نمیشیم. اینو نذاریم به حساب چیزی. مثل اینکه همسرمون بهمون علاقه نداره یا به قدر کافی توجه نمی‌کنه...

من خودم لبریز دوست داشتن بودم ولی نفهمیدم همسرم یک ساعت زمان گذاشته و ماشین رو تمیز کرده...
مجید شفیعی
۲۰ مهر ۹۳ , ۱۵:۴۴
:....)
VAHID 13377
۲۰ مهر ۹۳ , ۱۶:۱۱
ایشالله خوش بخت تر بشین :)

پاسخ :

ممنون
خانوم میم
۲۱ مهر ۹۳ , ۰۰:۳۹
درک متقابل خیلی خوبه... منکه فهمیدم تو این دوره زمونه اگه میخوای خیالت راحت باشه و خودت آرامش داشته باشی باید انعطاف پذیر باشی و همه اتفاقات رو به فال نیک بگیری... جنگیدن با زندگی و آدماش اشتباه محضه...
نیوشا
۲۲ مهر ۹۳ , ۱۱:۱۴
خوبه این پست ها برای یادآوری مرور بشن
و اینکه درک متقابل داشته باشیم
مثلا اینکه واقعا نباید ناراحت شد از اینکه مرد آدم نمی فهمه رنگ موهاش فرق کرده چون همه مردها همینطوری هستن و هیچ قصدی یا اتفاق بدی پشت این رفتارشون نیست :)

حالا چه رنگی کرده؟ من در تکاپوی رنگ کردنم و نمی دونم چه رنگی بذارم

پاسخ :

شکلاتی تیره. آخه میدونی که من هنوز خونه پدرم. گستره رنگیم محدوده
زهرا.ن
۱۰ آبان ۹۳ , ۱۶:۵۳
مبارکه رنگ موهاتون.بانو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan