اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

خودسازی

امروز سر یک موضوع اجتماعی خیلی عصبانی شدم و حالت انتقام‌جویانه‌ای هم در درونم به وجود آمد که متاسفانه تا حدی بروز بیرونی هم داشت. قضیه این است که آدم در این شهر مدام احساس می‌کند عده‌ای حقش را پایمال می‌کنند و این‌طور حس لگدمالگی، وضعی از خشم را در آدم تشکیل می‌دهد. آخ که چقدر این خشم منفی و مخرب است. 

ثانیه‌ای از نمایش خشمم نگذشته بود که اتفاق بدی برایم افتاد و خدا می‌داند چقدر از رفتاری که داشتم، پشیمانم کرد... 

دارم فکر می‌کنم کاملاً به یک دورهٔ خودسازی و تامل نیاز دارم، شاید از همین حالا...


پ.ن: همسرم معتقد است این طور مسائل را نباید بهم مربوط دانست و نتیجه‌گیری کرد. من ولی هنوز فکر می‌کنم اینها به هم مرتبطند.

فاطمه ی محمد
۲۳ مهر ۹۳ , ۲۰:۱۷

به نام خدا

 

سلام علیکم ح+نا جان

 

آقا منم مثل شمام!

 

یعنی دقیقا و شدیدا معتقدم اینا به هم مربوطن!

کم هم نه!

پاسخ :

عاشق اینطور خطاب کردنتم:*

احتمالا یه ربطایی باشه...
مجید شفیعی
۲۴ مهر ۹۳ , ۰۹:۲۷
من دوس دارم بدونم چی شد
از چی عصبانی شدین
چه کردین

چه اتفاق بدی افتاد

من یه بار یه لاستیک رو که جلوی در پارکینگ پارک کرده بود و نیاز داشتیم اسباب جاب جا کنیم خلاصه آویزون شدیم رو پنچر کردم

بعدش تا سه هفته هفته ای یه بار پنچر شدم

نه قبلش پنچر می شدم نه بعدش

اصلا یه وضعی بود

:/

پاسخ :

والا. برای یه ایستگاه، سوار تاکسی یه بنده خدایی شدم. ایشون کرایه مقصد آخرشونو گرفتنو و گفتن نرخش ثابته! منم دیگه از این رفتارا خسته بودم، یه اعتراضی کردم و نهایتا در ماشینشو محکم بستم! بلافاصله بعدش خوردم زمین. بعد من اصن سابقه نداشت بخورم زمین. یعنی تمام اون 3-4 ثانیه ای که داشتم سقوط میکردم تو این فکر بودم که مگه ممکنه؟ یعنی نمیتونم خودمو نگه دارم؟!:( 
آدم والا اصن نمیدونه بر چه اساسیه این زندگی؟ 

حکایت شما هم جالب بود.......
نیوشا
۲۶ مهر ۹۳ , ۰۷:۲۴
:) می تونه اتفاقی بشه... یا بهتره بگیم چون سابقه نداری عصبانی بشی و عصبانی شدی برا چند ثانیه نتونستی به راه رفتنت کنترل داشته باشی و سقوط کردی...
واقعا من هم نمی دونم این دنیا بر چه اساسیه؟! برچه اساسیه؟! قطعا وقتی که مردم قبل از اینکه اون دو نفر از من وسال بپرس من همین سوال رو می پرسم که اول شما بگید این دنیای زنده ها بر چه اساسیه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ :

همسرم هم همینو میگه: تو عصبانی شدی، عصبانیتت منجر به بی دقتیت شده، و افتادی! :(
ولی من همش حس میکنم این یه پیام برام بوده، و به هر حال تصمیم دارم دیگه اینجوری رفتار نکنم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan