اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

تردید

دیشب این‌قدر افکار چرند به ذهنم هجوم آورده بودند که خوابم نمی‌برد. تک‌تک کاسه بشقاب‌هایی که با کلی وسواس انتخاب کرده‌ام، توی ذهنم رژه می‌رفتند و تردید «خوبند و خوب نیستند» پدرم را درآورده بود! من برای جهیزیه‌ام فقط علاقهٔ شخصی خودم و همسرم را لحاظ کرده‌ام و ما کلاً ساده پسند و مینیمال دوستیم، و این تا آنجایی خوب است که من نخواهم به این فکر کنم که خاله و خانباجی چه نظری خواهند داشت. چون آن وقت با این همه اختلاف سلیقه‌ای که بین من و خانوادهٔ همسرم هست، بیچاره خواهم شد! 

ته همهٔ این فکرها به خودم می‌گفتم اعتماد به نفس داشته باش و از نظر خودت پا پس نکش و به چیز دیگری هم جز خوشامد خودت و همسرت فکر نکن. نمی‌دانم. این اعتماد به نفس ما هم، یکی بود و یکی نبودی شده! وقت خرید هست، بعد خرید نیست.


پ.ن: کلاً عنوانم نمیاد!

00.00
۲۶ مهر ۹۳ , ۰۹:۲۱
مگر آنها می خواهند با آن کاسه بشقاب ها زندگی کنند؟

پاسخ :

واقعاً حرفتون، حرف حسابه. ممنون. 
مجید شفیعی
۲۶ مهر ۹۳ , ۰۹:۲۹
ببین اگه نمی تونی مدیریت کنی تیکه های دیگران رو و رو اعصابت تاثیر داره بخشی از نظر اونا رو برای خودشون لحاظ کن

مثلا تو مهمونی مهم نیست نظر خودت باشه

میتونه متناسب با نظر خانواده باشه

ولی اگه توان مدیریت و تاثیر نپذیر نسبت به نظر دیگران باشی

اون وخت برند هم خواهی شد

حتما

@}-----
:)

پاسخ :

خدا رو شکر کسی اهل تیکه انداختن نیست. این وسواس فکری مشکل خودمه و درونی باید حلش کنم.
بانو (زن و بوسه)
۲۶ مهر ۹۳ , ۰۹:۲۹
مطمئنم سلیقه هنری و منحصر به فرد تو همه را انگشت به دهان خواهد کرد و کلی از تفاوت‌های تو کیف خواهند کرد، مطمئنم!

دلم خیلی برات تنگ شده حنا. خیلی تو فکرتم...

پاسخ :

امیدوارم اینطوری باشه که توی میگی بانوی نازنینممممم:*


باور کن منم همینطور. خلا حضورت رو دارم این روزها... ولی برام فقط مهم اینه که شاد و سلامت باشی هرجا که هستی...
فاطمه ی محمد
۲۶ مهر ۹۳ , ۱۰:۰۱

به نام خدا

 

سلام ح+نا جان

 

فرصت ما توی این دنیا خیلی کوتاهه

واقعا نمی ارزه سر همچین مسائلی به خودت سخت بگیری

 

مواردی که کاملا سلیقه ای هستند شک نکن انتخاب خودت مهم تر از همه است

 

چه اهمیتی داره دیگران چه نظری دارن؟اختلاف سلیقه همیشه وجود داره

 

شما سعی کن به سلیقه ی خودت بها بدی

 

خاله و خانباجی شاید ماهی به ماهی بیان   و گاهی تو اون ظرفا غذایی بخورن و برن

 

ولی اون ظرفا همیشه جلوی چشم خودت هستن

 

پس مهم اینه هربار که بهشون خیره میشی با لذت نگاهشون کنی

 

بی خیال عزیزم

 

ظرفای خودت رو عشقه!

 

پاسخ :

مرسی فاطمه گل برای نظرات همیشه دلگرم کننده ت :*
الهام
۲۶ مهر ۹۳ , ۱۰:۵۱
هنوزم ظرفها و وسایلی رو که خودم خریدم بیشتر از سلیقه همه (حتی اگر شیکتر یا گرونتر)میپسندم بعضی وقتها ادم باید برای سلیقه اش هم حساب پس بده من و همکارهام با وجود اینکه خیلی وقته متاهلیم هنوز از خانوادها حرف میخوریم دیگه فهمیدم این عادیه ظاهرا 

پاسخ :

این اشکال بد ما ایرانیهاس متاسفانه...
دلم تنگه پرتقال من...
۲۶ مهر ۹۳ , ۱۲:۵۲
واقعا حنا به نظر هیچکس جز خودتون اهمیت نده به دیگران چه ربطی داره؟
مثلا خواهرمن و همسرش هر دو از بچگی عادت داشتند رو زمین بخوابند بعد ما هر چی اصرار کردیم که خواهرم واسه جهیزیش تخت بخره راضی نشد به نظرش این نباید دغدغه کسی باشه که ایشون تخت میبره با خودش یا نه؟؟؟؟؟؟؟ یعنی خداییش مردم دغدغه ی دیگه ای ندارند...
کلا کاری رو کن که حس خوب و راحت داشته باشی
آها قبل همه ی اینا وسایل نو مبارک
:)

پاسخ :

مممم چه شجاعتی داشته خواهر شما... احسنت:) 

مرسی مریم گلم
نیوشا
۲۶ مهر ۹۳ , ۱۴:۱۳
ببین نظر اونا برا یک شبه شاید هم برای یک ماه!

اما تو قراره بارها در یک روز و ماه ها و سالها از اونا استفاده کنی
پس فقط سلیقه خودت رو در نظر بگیر و در جواب خانباجی ها فقط بخند :)

پاسخ :

چشممممم:)
یخ داغ
۲۶ مهر ۹۳ , ۱۷:۵۵

قرار نیست که خوشامد اونا رو هم لحاظ کنیم که. اونا که نمیخوان با این ظرفها کار انجام بدن . میخوان ؟؟  این تویی که باید ازشون لذت ببری حنا ...

 

فقط خودت و همسرت عزیزم. تموم.

پاسخ :

مرسی دوست جانم. :)
سینه سرخ
۲۶ مهر ۹۳ , ۱۸:۴۷
حنا جونی 
به دلت بد نیار . مهم رضایت خودتو همسرته :)
بعدم من شک ندارم سلیقه ات خاصه . 

پاسخ :

میگی خاص یاد این می افتم که مامانم طفلک چقد اذیت شد دنبالِ من! ایشالا بتونم محبتهاشونو جبران کنم.

رفتم تو بحرِ «به دلت بد نیار»!
عجب جمله کلیدی ایه:)
بنای با ثوات
۲۷ مهر ۹۳ , ۰۸:۵۶

همون که خودتون گفتین..به حرفا اهمیت ندین..یه گوش در باشه و یکی دروازه...:))

پاسخ :

چشم :)
حنا
۲۷ مهر ۹۳ , ۱۲:۵۱
مبارک وسایل خونه سپیدتون...
خانوم و آقای مینیمال دوست و مدرن
مهم اینه که با همسر عزیزت تفاهم داری..همین..

پاسخ :

مرسی حنای جان. دختر مهربون :*
سپینود
۲۸ مهر ۹۳ , ۱۲:۵۶
مبارک ها باشه عروسسسسسسسس خانوم . این وسواس فکری رو بیخیال شو تا بیشتر بهت خوش بگذره .

پاسخ :

مرسی عزیز دلم. چشم :)
علیرضا علی اکبری
۲۸ مهر ۹۳ , ۱۷:۰۵
سلام
وبلاگ غنی و متنوعی داریددر صورت تبادل لینک اعلام فرمائید
بصیر مدیر پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)
التماس دعا
کاف
۲۹ مهر ۹۳ , ۱۷:۴۵
مهم خودتونید..راستش منم سلیقه ی مادرشوهر اینا رو قبول ندارم. اونا گل منگلی دوس دارن من ساده..همشششششششو به سلیقه ی خودم خریدم

پاسخ :

مبارکت باشه:***
زهرا.ن
۱۰ آبان ۹۳ , ۱۶:۴۹
وقتی به دیگران هم توجه کنی.بعد عروسی زود زود خسته میشی.
پس همیشگیش کن اعتماد به سقفتو.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan