اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

بهانه‌های پاییزی

دلم بهانه گرفته. بهانه یعنی یک‌جور بی‌قراری تلخ که کسی به آغوشش نمی‌گیرد. دلم شبیهِ زنِ خیس باران خورده‌ای‌ست که کسی چترش را با او شریک نمی‌شود. شبیه زنی که باد روسری‌اش را با خود برده و او بی حجابِ سرش در این شهر بزرگ می‌هراسد. 

دلم بهانه گرفته. تو ساعت کلاسم را می‌پرسی. مثل هر هفته. و من دوست دارم ساعتش را از بر باشی و گاهی دلت بخواهد دنبالم بیایی. بی فکر ترافیک. بی ترجیح مترو بر خودرو. بی منطق. با ماشین بیایی. توی خیابان اصلی مقابل دانشگاه منتظرم بمانی. و من خیالم آسوده باشد که؛ با تو، هولِ ۸ شب به بعدِ کوچه‌های خلوت، دلم را خالی نمی‌کند.



- راستی آن پسرک عاشق بی‌کله انتقالی (یا مرخصی یا چه؟) گرفت و رفت. راحت شدیم!

فاطمه ی محمد
۲۸ مهر ۹۳ , ۲۰:۵۶

به نام خدا...

 

سلام...

 

تا اینحد همزاد پنداری م باهات..عجیبه واقعا...

پاسخ :

سلام عزیزم. خیلی هم عجیب نیست. غالب ما دخترا انتظارات اینچنینی داریم، و غالب آقایون هم براشون قابل درک نیست!
حنا
۲۹ مهر ۹۳ , ۰۸:۵۱
رفتار مردا با هم فرق داره...
بعضی این کارهاشون خوبه...و خیلی جاهای دیگه کم میذارن..
بعضی هم برعکس..
اما خانوما انتظارات اینچنینی دارن..بهتره گاهی که حالتون خیلی خوبه بگی چی دوست داری..واقعا بعضی ها نمیدونن ..

پاسخ :

اتفاقا با شوخی بهش می‌گفتم اینکه یادت نمی‌مونه ساعت کلاسامو یعنی علاقه‌ت بهم کمه؟!:)) گفت نه به هیچ وجه! گفتم یعنی این چیزا، اون چیزا رو نشون نمیده؟! میگه: نهههههههههههههه! 
00 .00
۲۹ مهر ۹۳ , ۰۸:۵۱
و این آغاز داستان زندگی است!

پاسخ :

قشنگه:)
نیوشا
۲۹ مهر ۹۳ , ۰۹:۱۵
اول این که خدارو شکر مرخصی یا انتقالی یا هرچی که هست برای طرف جور شد و رفت- خدارو شکر...

دوم اینکه بیشتر از این ها هم زمان بدهی باز هم مردها به ندرت خواسته های زنها رو درک می کنن... منم از این دست بهانه ها دارم حتی مادر من هم دارد و برای مادر با بیش از سی سال تجربه زندگی مشترک هنوز هم هستند بهانه هایی که هرگز درک نشده اند!
زن ها موجودات عجیبی هستند!

پاسخ :

آره واقعا خدا رو شکر!

هیه. مردها هم عجیبن:))
چند گیگ خاطره با طعم تمشک
۲۹ مهر ۹۳ , ۱۰:۲۶
دلم عجیب بهانه دوستت دارم هایت را می گیرد.

پاسخ :

:)
سکوت هایم
۲۹ مهر ۹۳ , ۱۴:۱۱
امیدوارم به تجربه کردن شیرینیه این لحظات هرچه زودتر برسی...

پاسخ :

مرسی جانم‌:)
کاف
۲۹ مهر ۹۳ , ۱۷:۴۳
منم همینطور:(
از شر اون پسره راحت شدی پس:) هوووورا

پاسخ :

آره! :))
دلم تنگه پرتقال من...
۳۰ مهر ۹۳ , ۰۸:۵۳
خب شاید باید خواسته هاتو با همسرت در میون بزاری.

پاسخ :

میذارم :) از اون نگو هاش نیستم! منتها این چیزا بنظر همسرم غیرمنطقیه. اینام خواسته‌های همیشگی من نیستن. گاهی متبلور میشن! :)
رویا
۳۰ مهر ۹۳ , ۰۹:۰۳
سلام 
چقدر زیبا نوشتین "با تو، هولِ ۸ شب به بعدِ کوچه‌های خلوت، دلم را خالی نمی‌کند."
گاهی در همین نعمت با او بودن هول هیچ چیز را نمی کنی.....نه تنها شب که هول تمام دنیا را نمی کنی....  
   همیشه  که دلت گرم به خدای خوبیها  باشد ...هیچ بهانه ای انقدر  دلگیرت نمی کند.......


پاسخ :

مرسی عزیزم...

همینطوره واقعا
رویا
۳۰ مهر ۹۳ , ۰۹:۰۳
سلام 
چقدر زیبا نوشتین "با تو، هولِ ۸ شب به بعدِ کوچه‌های خلوت، دلم را خالی نمی‌کند."
گاهی در همین نعمت با او بودن هول هیچ چیز را نمی کنی.....نه تنها شب که هول تمام دنیا را نمی کنی....  
   همیشه  که دلت گرم به خدای خوبیها  باشد ...هیچ بهانه ای انقدر  دلگیرت نمی کند.......


مجید شفیعی
۳۰ مهر ۹۳ , ۰۹:۴۴
کتابا رو نخوندین و نخونده

معلومه

:)

@}------

پاسخ :

:)) خجالت ندین برادر
بانو (زن و بوسه)
۳۰ مهر ۹۳ , ۱۱:۱۷
چقدر من هم این حس‌ها را تجربه کردم، اما واقعا حنا، هر چند که گاهی جای رمانتیک بازی و کافی شاپ رفتن توی زندگی‌مان خالی می‌شود، اما مرد بودن و مسئولیت‌پذیری و خیلی چیزهای مهم زندگی واقعی در مقابلشان رنگ می‌بازد.
می‌دانی چند بار به مردانگی‌اش افتخار کردم در حالی که منطق عمیقش هم گاهی خیالم را آزرده...

شینا با خیلی مردها مقایسه می‌کنم می‌بینم طفلی بعضی‌ خانم‌ها نه تنها رمانتیک بازی با همسرشان ندارند، مردانشان خیلی هم خشنند و نگاهشان به زن جنس دوم است و تازه طلبکار زنشان هم هستند که چرا سرویس لحظه‌ای ندارند و چرا زنشان افسرده و است و خیلی چیزهای دیگر...

می‌دانم که این‌ها را می‌دانی، محض یادآوری خوبی‌شان بود. گاهی یادآوری‌اش آدم را شاد و دلگرم می‌کند.

اما انصافا هیچ چیز جای آن منتظر شدنش دم ِ دانشگاه را نمی‌گیرد! آن هم توی باران خب!

پاسخ :

آخخخ عزیزم. واقعا همینطوره که میگی. مرد بودن و مسئولیت‌پذیری! خدا می‌دونه که اگه این ویژگی‌ها رو نداشت اصلا نمی‌تونستم عاشقش باشم، تا اینکه دلم بهونهٔ بودنش رو هم بگیره. ویژگی‌های مردونه و اتفاقا همین منطقشه که برام اون‌قدر جذابش می‌کنه که بیشتر و بیشتر حضورش رو تمنا کنم...

پس خدا رو شکر بخاطر داشته‌هامون. داشته‌هاشون. نداشته‌هامون. نداشته‌هاشون. :)

مرسیییییی که هستی. مرسی که یادآوری میکنی :***
باروون
۰۱ آبان ۹۳ , ۱۷:۴۹
دوسی سفت و سخت فراموشت شدم
میخونمت ولی خاموش
بهانه های پاییزیت تو اغوش همسریت ابدی باد ولی با لبخند و بوسه ...

پاسخ :

نگو تو رو خدا. منم میخونمت. فقط توی کامنت گذاشتن تنبلم. یکی در میونم! همه دوستای اینجا خیلی مهربونن که با این وجود لطفشون همیشگیه :***
زهرا.ن
۱۰ آبان ۹۳ , ۱۶:۴۸
کلا پاییز و تابستون دقت کردی نوشته هات زمین تا اسمون فرق داره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan