اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

اولین استقبال

دیشب رفتیم خانه‌مان. او رفت پشت‌بام را بعد این باران‌های اخیر سرکشی کند. من ماندم در آشپزخانه، تا طرح جدید کابینت‌هایمان را توی سرم طراحی کنم. تنهایی من در خانه و کار او روی بام طولی نکشید، ولی وقتی زنگ در را به صدا درآورد، چنان اشتیاقی برای آغوشش در دلم دوید، که هرگز تا آن لحظه نمی‌شناختمش...

آستانهٔ در جایی‌ست که پاییزهای متمادی مرا به استقبالش بکشاند؛ خدا اگر بخواهد.

حنا
۱۴ آبان ۹۳ , ۰۸:۴۱
انشالله..هر روز..با دلی آرام..

پاسخ :

دلی آرام...:) ممنون حنا جان
مجید شفیعی
۱۴ آبان ۹۳ , ۰۹:۰۴
@}-------

پاسخ :

:)
خرید خانه در آلانیا
۱۴ آبان ۹۳ , ۰۹:۰۶

خیلی خوب و عالی بود

پاسخ :

سپاس
فاطمه ی محمد
۱۴ آبان ۹۳ , ۱۰:۴۵

به نام خدا

 

سلام علیکم بر خانمِ خانه!

 

من این بغل ها رو گذاشتم برا بعدِ عروسی! دلیلِ خاصی هم ندارم!

 

وای

 

چقد دلم هوس کردم منم زودتر برم سر خونه زندگیم دیگــــــــــــــــــــــه

پاسخ :

سلام عزیزم
انشالله :)
سمیرا
۱۵ آبان ۹۳ , ۱۸:۰۵
سلام عزیزم اگه به بافتنی علاقه داری به وبم سر بزن
خانوم میم
۱۵ آبان ۹۳ , ۲۰:۰۰
امیدوارم همیشه مشتاق آغوش هم بمانید... :)

پاسخ :

ممنونم:)
کاف
۱۹ آبان ۹۳ , ۱۴:۱۴
لذت بخشه:) لذت هاتون مستداااام
زهرا.ن
۲۰ آبان ۹۳ , ۱۴:۰۴
ان شاالله....
مریم
۲۱ آبان ۹۳ , ۰۸:۰۷
حالا که خیالمون از خانه دار شدن شما راحت شد.هر روز به امید اینکه ببینیم یه پست زدی: بچه ها من رفتم تا بعد عروسی میایم اینجا :)

خیلی برات خوشحالم که این حس‌های خوب را تجربه می کنی

پاسخ :

مرسی :) ولی کدوم مریمی ن؟! 
مریم
۲۱ آبان ۹۳ , ۱۴:۰۲
ببخشید.این مریم

پاسخ :

ببخش مریم جان. ممنونم ازت :*
بنای با ثوات
۲۱ آبان ۹۳ , ۲۲:۳۶
خدا واسه هم حفظتون کنه...:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan