اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

به خاطر فرداها...

می‌بینم که به‌خاطر حفظ آرامش خیال من و قرار دلم، دایرهٔ دورت را کوچک و کوچک‌تر کرده‌ای. می‌بینم که دوستم داری و به‌خاطرم حتی از ایدئولوژی‌های معاشرتی خودت هم کوتاه آمده‌ای. اما من اشتباه می‌کنم. اینکه سرت را تنگ به سینه‌ام می‌فشرم و چشمهایت را به روی هرچه جز خودم می‌بندم، اشتباه من است. می‌خواهم کمی رهایت بگذارم. می‌خواهم بسپارمت به اعتمادم به نگاه و منشِ پاکیزه‌ات. می‌خواهم حجم بدبینی‌ام را به آدم‌های دور و بر مختصر کنم. من می‌توانم، چون احترام و عشقت را برای همهٔ عمرم می‌خواهم...
مادر
۱۶ آبان ۹۳ , ۰۹:۳۴
آفرین …… 
فاطمه ی محمد
۱۶ آبان ۹۳ , ۱۱:۲۹

به نام خدا


سلام ح+نای عزیز...


زندگی مشترک چون یک جور تعامله آدم مجبوره گاهی ایثار کنه و از برخی خواسته هاش صرف نظر کنه با این حال..باید همیشه یه حریمی برای طرف مقابلمون بذاریم.


وقتی همسرم خواستارِ رابطه یا رفت و آمد با کسی یا رفتن به جایی هست، اگر مایل نباشم، سعی میکنم ببینم کار ورباطه ش مشروع و خداپسندانه هست یا نه؟

اگر بود...و مشکلی نداشت و من هم کارِ ضروری در اون زمان نداشتم باهاش، علی رغمِ میلِ باطنی م رهاش می ذارم.

چون هم اون رو مستحقِ این می دونم

و هم اینکه بارها شنیدم مردها وقتی به سن 35 تا 40 سلگی می رسن نگاه می کنن ببینن تا حالا چقدر بابِ میلِشون زندگی کردن؟ چقدر به خواسته ها و علایق جوانی شون ر سیدن؟ و اگر خودشون رو ناکام ببینن، دوباره چلچله ی جوونی شون گل می کنه و اگر خدان ناکرده همسرشون یکی از علت های این ناکامی باشه به دنبال عشق جدید و تصمیم های اشتباه می رن!


زین رو! کارِ خوبی میکنی!

یخ داغ
۱۷ آبان ۹۳ , ۰۱:۴۲
من به فدای درک والات ...
دلم تنگه پرتقال من...
۱۷ آبان ۹۳ , ۰۸:۴۸
کار خوبی میکنی.
مجید شفیعی
۱۷ آبان ۹۳ , ۰۸:۵۱
@}}----
حنا
۱۷ آبان ۹۳ , ۱۵:۳۸
تو یک عاشق عاقلی..

نیوشا
۱۸ آبان ۹۳ , ۱۳:۲۳
بله اعتماد خیلی خوبه عزیزم
و این که همسرت رو به شعور و درک و روح پاک خودش رها می ذاری...
باور کن خودت هم رها می شی از افکار منفی

اما من چند وقته این افکار منفی دور و برم زیاد شده حساس شدم..!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan