اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

حرفی دیگر

شاید اگر اینجا بشود همان اتاق شخصی، یا اتاق خصوصی راحت‌تر بنویسم. خیلی راحت‌تر. عذاب وجدان اینکه مبادا حرفی خارج از روابط من و تویی به قلمم بیاید هم دست از سرم برمی‌دارد! شاید هم باید بروم یک جای دیگر راه بیندازم. جایی که وبلاگ قبلی‌ام نیست. آنجا را بعد از حذف پست‌هایش با درد باز می‌کنم. ولی من آدمِ صِرفِ یک موضوع نیستم. من آدم فقط زنِ مردی بودن نیستم. من آدمی هستم با دغدغه‌های شخصی زیاد، که مدت‌هاست مجال نوشتن‌شان را از خودم گرفته‌ام. حوصله‌ام سر رفته. خوب معلوم است که همسرم را دوست دارم، او مهربان و دانا و مدیر است. اما چقدر فقط همین را بنویسم؟ 

نیوشا
۱۷ آذر ۹۳ , ۰۸:۳۵
عزیزم وبلاگت بای خود توئه از هر چیزی دوست داری می تونی بنویسی
بیا دسته بندی موضوعی داشته باش و موضوعات دونفره رو اونجا دسته بندی کن
تو نمی تونی از افکار و دردها و احساسا و خیلی چیزهای شخصی خودت فاکتور بگیری و فقط به یک موضوع خودت رو محدود کنی
متوجه نمی شم چرا خودتر و در منگه می ذاری و محدود می کنی به نوشتن فقط در یک باب!؟

پاسخ :

حس خیانت به موضوع وبلاگ رو پیدا می‌کنم. بده آدم وسواس فکری داشته باشه. ولی میخوام سعی کنم یه کم خلاص کنم خودمو...
نیوشا
۱۷ آذر ۹۳ , ۰۸:۳۶
خوب البته نظر من اینه شاید تو به مسائلی فکر می کنی و دلایلی داری برای اینطور نوشتنت که به ذهن من نمی رسه...
مجید شفیعی
۱۷ آذر ۹۳ , ۰۸:۵۵
تو اتاق خصوصی آدم خصوصی های آدمه نه فقط یکیشون به همه ی خصوصیهات بپرداز.
همینجا

به خواسته هات اهمین بده که منت خراب نشه

و ما بد این فرهنگ رو نداریم
:(

@}-----

خیلی این پستت حالم رو بد کرد بد بودم بدتر شدم

و ممنون که اینو نوشتی

به منت برس

به همونی که با خودت میبریش تو قبر

پاسخ :

بده که بد کردم حالتون رو... باعث شرمندگی :(
الهام
۱۷ آذر ۹۳ , ۱۴:۴۰
خوشم اومد همش که خانم کسی بودن نیست انسان خیلی بعد داره ولی باید بدونی که اون موقع این خواسته ات بوده و بهترین کارت بوده حالا هرجا رفتی ادرس بده بیام سراغت

پاسخ :

خوشم اومد که خوشت اومد الهام عزیزم. 
آخه من که دستم بهت نمیرسه الهام. نه آدرسی...
خانوم میم
۱۷ آذر ۹۳ , ۲۲:۲۴
به نظر من درسته که شما ازدواج کردین و اسم اینجارو گذاشتین اتاقی برای دو نفر ولی خوب الان تمام مسائلی که مربوط به شماست در قلمرو همسرتون هم هست پس اگه بنویسید چیز بی ربطی نیست... همونطور که گاهی فقط از همسرتون می نویسین گاهی هم فقط از خودتون بنویسین و گاهی مشترک... شما دوتا دو موضوع بی ربط نیستین پس به تنهایی و درون خود دیگری رو هم شامل میشین... پس انقدر خودتون رو اذیت نکنید و از هرچی که می خواید بنویسید...

پاسخ :

ممنونم خانم میم عزیزم بخاطر حمایتتون. موثر افتاد.
شکو فـه
۱۸ آذر ۹۳ , ۱۲:۰۶
خب فقط همین را ننویس! بقیه اش را هم بنویس! :D

پاسخ :

باشه :))
مریم گلی
۱۸ آذر ۹۳ , ۱۴:۳۶
لازم نیست برید جای دیگه
هر چی که دوست دارید بنویسید
به همین سادگی
طبعا تب و تاب روزهای اولیه زندگی متاهلی هم میخوابه
و بعد جاش رو یک صمیمت توام با آرامش و به آرامی میگیره.
:)

پاسخ :

ممنونم گلی جان :)
زهرا.ن
۲۴ آذر ۹۳ , ۱۳:۵۴
چند بعدی دوست داشتنی

پاسخ :

فدای تو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan