اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

سوغات...

از یک سفر بی‌نظیر برگشته‌ام. ریه‌هایم از اکسیژن و چشم‌هایم از شکوه و زیباییِ پاییز، در جنگل‌های مه‌گرفتهٔ شمال لبریز است. هرچه می‌خواستم هم از این سفر سوغات آورده‌ام؛ از تصاویر وصف ناشدنی و سنگ و صدف و سبد حصیری و بلووووط و کلوچه و ترشی سیر و زیتون پرورده. تهران را تا مدت‌ها نفس نمی‌کشم تا مگر آن هوای لطیف را اندکی بیشتر در دهانم داشته باشم!

هفته‌ام از امروز شروع می‌شود. با انرژی و سرحال. و با خوشیِ حاصلِ قولی که از همسرم گرفته‌ام؛ بیشتر سفر برویم...

بانو (زن و بوسه)
۲۴ آذر ۹۳ , ۰۹:۴۲
وای چه پست پر انرژی‌ای. باور می‌کنی یهو خنکم شد؟ بوی سیر ترشی و ماهی دودی یک‌شنبه بازار پیچید توی دماغم...

همیشه به سفر عزیزم. همیشه به خوشی...

پاسخ :

ای جاااااااااانم! اتفاقا یه صحنه‌هایی عجیب یاد تو می‌افتادم عزیزم... مثلاً وقتی با همسرم توی تراس ویلا نشسته بودیم و منظره بی‌نظیر روبرو رو تماشا می‌کردیم و چای و کلوچه می‌خوردیم، یاد تو بودم. یاد خیلی حس‌های خوبی که ازت گرفتم. یاد شادی‌ها و غم‌هات... احساس می‌کردم دارم وقتی شبیه وقت تو رو تجربه می‌کنم... این بامزه‌س :)
حنا
۲۴ آذر ۹۳ , ۱۰:۳۴
خوشحالم که دو نفر ..زمانی را در یک فضای آرام و تمیز و رنگارنگ به نوشیدن چای و کلوچه گذرانده اند..
شاید برای دنیا مدتی کافی باشد این تصویر..
برای لحظه ای حتی..
دو ذهن..سبک..آرام..و بی دغدغه..
نوشه جان..

پاسخ :

هوووم... برات آرزو میکنم حنا. همین اوقاتی رو که هنرمندانه توصیف کردی :*
بانو (زن و بوسه)
۲۴ آذر ۹۳ , ۱۰:۵۴
ای جانم عزیزم. حالا حس‌هایی که این روزها دارم تجربه می‌کنم برای خودش دنیاییه. تا حالا حتی تصورشم نمی‌کردم. تازگیا این کوچولوئه تو دلم تکون می‌خوره، وقتی حسش می‌کنم اصلا دلم یه جور عجیبی می‌شه، قلبم از جا کنده می‌شه، دلم ضعف می‌ره... قشنگ‌تر می‌شه وقتی بابایی‌شم همراه با من ذوق می‌کنه، حالا تو فکر کن اون آدمی که حتی از حرف زدن در مورد بچه هم فراری بود، حالا چشاش می‌خنده وقتی بهش می‌گم الان آقا پیسر داره شولوغ می‌کنه، چقدر باهاش حرف می‌زنه، نازش می‌کنه، بعضی اتفاقای روزانه‌شو برای من تعریف می‌کنم می‌گه کنجد تو ام گوش کن...

در کنار عاشقی‌هاتون به وقتش برات از این لحظه‌ها آرزو می‌کنم. گفتنی نیست، حس کردنیه...
بوسه به روی ماهت.

پاسخ :

آخ خدایا... قربون آقا پسره :) جاااانم. اسمش قراره چی باشه؟!

اتفاقا صحبت افتاده بود سر موضوع بچه... و خب همسر من می‌دونه که من خیلی آدم بچه دوستی نیستم. یعنی بیشتر احساس می‌کنم از پسش برنمیام. می‌گفت بخاطر تو از خیر بچه‌دار شدن گذشتم! خودم هم باورم نمی‌شد که یه روز از شنیدن این حرف ناراحت بشم... ایشالا خدا به همه زوج‌ها به وقت و به خیر یه کنجد خوشمزه بده.

بوسه عزیزم 

مجید شفیعی
۲۴ آذر ۹۳ , ۱۲:۵۱
سلام
تعجب میکنم که اربعین رو به این خوبی گذروندی و پیش من اونجوری مینویسی

خیلی سوغاتی خوبی بود این پستت... ممنون

رسیدن بخیر

خوش برگشتید

:)
@}----

پاسخ :

برای شما مربوط به پستتون نوشتم. ربطی به حال خودم نداشت.

خیلی ممنون. :)
نیوشا
۲۴ آذر ۹۳ , ۱۳:۳۴
هی عزیزم!
خوشحالم از این همه انرژی مثبتت... از این شادی و اون ریه ها که با نشاطن
خوشا به حالت عزیزم ایشالا بیشتر پیش بیاد برید سفر واقعا تو روحیه آدم اثر داره...
روزهای خوب پیش روته نهایت استفاده رو ببر

پاسخ :

مممم ممنونم نیوشا جان :*
فاطمه ی محمد
۲۴ آذر ۹۳ , ۱۳:۴۰

به نام خدا

 

سلا ح+نایی

 

رسیدن بخیر خانمـــــــــــ

 

خدا رو شکر خوبی و پر انرژی

 

سفرهاتون مستدام!

پاسخ :

سلام فاطمه جان
ممنون عزیزم
زهرا.ن
۲۴ آذر ۹۳ , ۱۳:۴۵
سلام بانوی مهربانی
ممنون که ادرس و برام فرستادی
ان شاالله همیشه به خوشی و سفر باشید

پاسخ :

سلام عزیزم. خواهش می‌کنم. خیلی ممنون
الهام
۲۴ آذر ۹۳ , ۱۵:۵۳
از خوشحالیت خوشحالم همیشه شاد باشی

پاسخ :

ممنونم الهام جان. شما هم شاد باشی :)
____
۲۴ آذر ۹۳ , ۲۲:۱۶
خوشحالم که چون شماهای هم در این دنیا هستند.

پاسخ :

لطف دارین. ولی مگه ما چه جوری هستیم؟ :)
اشکان
۲۵ آذر ۹۳ , ۱۲:۴۰

یاد سفر شمالمون دو سال پیشمون افتادم‎:)‎

بهترین سفر عمر البته جز اینچیزایی که شما گفتنین گردنه ی حیران و سرعین و تبریز اضافش کنین

ولی حیف هر ۵سال یه بار بیشتر شمال نمیریم

پاسخ :

آخی... ایشالا بتونیم بیشتر سفر کنیم. همه مون. 
____
۲۵ آذر ۹۳ , ۲۱:۲۳
چون نگاهتان به ادمها، همسر و ... مثبت است.

پاسخ :

خوشحالم که اینطور بنظر میام. کاش همه بتونن در آرامش باشن و نسبت به زندگی احساس خوبی داشته باشن.
ممنون از شما
یخ داغ
۲۷ آذر ۹۳ , ۱۵:۴۰
عزیزمممم حنا ...  خوشحالم که اینقدر حالتو خوب کرده این سفر.. :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan