اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

دزدان دست کوته نکنند تا دستشان کوته کنند.*

دیروز از یک بحث چیپِ بی‌ثمر بخاطر ترافیک کاری‌ام به سادگی گذشتم. توضیح دادم که حوصله‌اش را ندارم چون به اندازهٔ کافی گرفتارم. بعدتر که خودم را رها شده و راحت دیدم، فکر کردم چه خوب است که آدم برای بحث‌های صد تا یه غاز فرصت نداشته باشد. چه خوب است که خودش را معطلِ هر جریانی نکند. آدم باید اندکی خودش را بگیرد. باید مدیر کلی زندگی کند؛ باید برای خودش منزلت قائل باشد؛ آن‌طور که هر خیال خامی گمان نبرد می‌تواند بدون اذن دخول خودش را به اتاق شخصی‌مان پرتاب کند و تا دیر در گوشهٔ ذهن‌مان باقی بماند.


*سعدی

مجید شفیعی
۲۲ دی ۹۳ , ۰۸:۴۸
سلام

ایستاده کف زدم

ممنون

عالی بود

:)
@}-----

پاسخ :

سلام. خیلی ممنون :)
بانو (زن و بوسه)
۲۲ دی ۹۳ , ۱۱:۵۱
عالی بود، از آن حرف‌ها بود که می‌شود ملکه‌ی ذهنم...
«آدم باید مدیرکلی زندگی کنه»...
خعلی خوب بود حنا. آفرین به تو و افکارتو نوشته‌هات.

پاسخ :

مرسی دلی مهربونم. حضورت باعث دلگرمیه :*
راضیه
۲۳ دی ۹۳ , ۰۰:۳۰
از موهبت این جور زندگی کردن این ه که از کارهای چیپ و گناه آلودی مثل غیبت و تهمت دور می مونیم و وقتی از این دو دور موندی، پر می شی از آرامش...

پاسخ :

همینطوره خانم :)
نیوشا
۲۴ دی ۹۳ , ۱۴:۲۷
چقدر قشنگ توضیح دادی
خوشحالم که اینجا را دارم و تو را
که چیزها به من می آموزی....

پاسخ :

نیوشا جان لطف داری به من. ممنونم دوست مهربونم :*
فاطمه ی محمد
۲۸ دی ۹۳ , ۱۷:۱۶

به نام خدا

 

سلام...

 

عوضش من گاهی اینقدر خودمو درگیر بحثای الکی میکنم!

 

مخصوصا وقتی با خودم تنهام!!!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan