اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

خیالم کشدار شده است...

اگر امتحان نداشتم، الان مشغول چیدن خانه‌ام بودم. فکرش ولی در خواب و بیداری مشغولم کرده است!

حنا
۲۷ دی ۹۳ , ۰۹:۳۹
شیرین بود..
مجید شفیعی
۲۷ دی ۹۳ , ۱۱:۵۳
:)

@}------
الهام
۲۷ دی ۹۳ , ۱۴:۱۷
به راستی لحظه های قشنگی رو تجربه میکنی شاد باشین هم نفر اول وهم نفر دوم

پاسخ :

ممنونم الهام جان :)
لحظه های انتظاره...........
نیوشا
۲۸ دی ۹۳ , ۰۹:۰۸
هرچی سر وقتش جونم
کاش وقتی که چیدی عکس بذاری اشتیاق دارم خونه نو عروس رو ببینم

پاسخ :

ایشالا :)
فاطمه ی محمد
۲۸ دی ۹۳ , ۱۷:۱۷

به نام خد

 

سلام!

 

هیچی دیگه

 

من اگر بودم...احتمالا خونه رو چیده بودم و امتحانم روافتاده بودم:))))

 

شوخی...

 

کار خوبی میکنی...

 

ان شالله اینم تموم میشه و نوبت اون می رسه!

پاسخ :

:))
مریم
۳۰ دی ۹۳ , ۱۴:۰۹
وای چه خوب.به نظر من  رویاهایی که ادم قبل انجام کارهایی شبیه این خونه چیدن داره خیلی دلچسبه.حتا دلچسب تر از خود کار.
بهت خیلی خوش بگذره

پاسخ :

مرسی مریم جان :)
سکوت هایم
۰۱ بهمن ۹۳ , ۲۳:۴۴
حس فوق العاده ایه! :)
:(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan