اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

وظایف زنانه

می‌داند که درگیر پروژه‌ام هستم و نمی‌توانم کمکی برایش باشم. توی نطق جدیدم، شستن سرامیک‌ها، نظافت آشپزخانه بعد از نصب کابینت‌ها، و پاک کردن شیشه‌ها را گذاشتم توی دستهٔ کارهای مردانه! می‌خندد که منتظر است وظایف زن خانه را بداند... نمی‌گویم که خودم هم منتظرم با کمال میل همهٔ وظایف زنانه‌ام را در خانه‌ کوچکمان به‌جا بیاورم. به جایش می‌گویم لبخند، بوسه، آغوش... 

حنا
۰۶ بهمن ۹۳ , ۰۷:۴۸
وظایف زنانه...

بانو (زن و بوسه)
۰۶ بهمن ۹۳ , ۱۱:۳۰
ای جانکم، بهترین خبر دنیا رو بهم دادی. من و کنجد خوبیم اما به خاطر حجم بالای شادی که ناگهای به دلم ریختی آقا پسر هم در حال جنب و جوش و بشکن بشکنه!
مبارک باشه ایشالا. به سلامتی و مبارکی هست، بیشتر باشه. منتظر عکس زیبای شما هستم. خونه نو مبارک عزیز دلم.
با تقدیم احترامات: خوشحال‌ترین مامان دنیا

پاسخ :

:*******
نیوشا
۰۶ بهمن ۹۳ , ۱۱:۵۷
بعله...
ای جاتم شیرین باد زندگی تان
مجید شفیعی
۰۶ بهمن ۹۳ , ۱۳:۴۴
سلام


و مگر جز این است وظیفه ی زن خانه


:)

@}-----
باروون
۰۶ بهمن ۹۳ , ۲۲:۰۸
روز افزون وظایف زنانگی هایت
زهرا.ن
۰۷ بهمن ۹۳ , ۱۵:۳۲
نازنین دوست داشتنی سلام.
مدتی نبودم و درگیر درس و مدرسه.حالا همه نخونده هام و خوندم.
خیلی خوشحالم که داری به بهترین شکل ممکن میری زیر یک سقف.و خیلی عالیه که از تمام همسالات خیلی فهیم تر و با شعور تری.من همیشه به داشتن دوستی مثل تو به خودم میبالم.
فاطمه ی محمد
۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۱:۱۵

به نام خدا

 

سلام ح+نا جان

 

خوبی دختر؟

 

وقتی ویندوزم رو عوض کردم و اطلاعاتم پرید متاسفانه نتونستم از لینک دوستام پیدات کنم

بعدش هم افتادم رو دورِ بدی از اتفاقات....

 

ولی امروز با حوصله از قسمت نظرات قبلی م تونستم پیدات کنم

 

کلا تو 1 ماه گذشته به کسی سر نزدم

 

وقتی هم برگشتم دونه دونه به وبلاگ بچه ها سر زدم

 

امروزم به شما رسیدم!

 

خلاصه نیای وبم، عزیزی برام!

پاسخ :

خیلی لطف کردی فاطمه مهربونم. راستش منم بهت سر میزنم. اگر خیلی وقتها فرصت نمیکنم نظر بذارم امید دارم که من رو ببخشی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan