اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

خانه کجاست؟

خیلی بی‌قرارم... بی‌قرار... رفتن نزدیک است و من نمی‌دانم خانه کجاست؟

حنا
۱۲ بهمن ۹۳ , ۰۸:۱۲
این نوشته ی چند ماه آینده من است..

پاسخ :

عزیزممم... ایشالا به زودی بخونیمش...
نیوشا
۱۲ بهمن ۹۳ , ۰۸:۵۷
گفتم عزیز دل خانه همان جاست که تو همسرت کنار هم آرام بگیرید...

پاسخ :

:) انشالله...
یاسی
۱۳ بهمن ۹۳ , ۱۱:۱۳
ای جانم درک میکنمت عزیزدلم. عادت میکنی. شاید یکمی افسرده هم بشی اولش. من یکمی افسرده شدم. بعدم همش فکر میکردم مامان و بابام پیر شدن غصه میخوردم و البته راهمم دور بود و هربار که میرفتم و میومدم گریه میکردم. سخت بود اما عادت کردم :) الان یه بادمجون بمی شدم :/

پاسخ :

 یااااااسی :*
نیلوفر فروتن
۱۳ بهمن ۹۳ , ۱۲:۴۸

وبلاگ ما بعد از چندی بروز شد.

چیز هایی که شاید تا به حال نخوانده باشید+ دو عکس متفاوت و باور نکردنی

به ما سری بزنید.

سید حسین
۱۶ بهمن ۹۳ , ۱۵:۵۱
خانه آنجاست که دل در گرو اوست
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام
براتون آرزوی موفقیت میکنم

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan