اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

سلام دنیای ناشناختهٔ پیش رو

امروز روز پایانی تحویل پروژه‌هاست. دیروز وقتی داشتم ماکتم را می‌ساختم، مادرم با لبخند تحسین‌آمیزی گفت: همهٔ عروس‌ها روزهای قبل عروسی‌شان دارند ناخن‌هایشان را مانیکور می‌کنند، تو ناخن‌هایت را دادی به تیغ کاتِر و چسب؟ مادرم بغض دارد وقتی می‌گوید عروسک معمارم، و من...

دارم می‌روم. روزهای آخر خانهٔ پدر است؛ شادی و غمم عجیب توأمان شده است. اشک‌هایم آماده‌اند تا به هر حرف و  هر اشاره‌ای روی گونه‌هایم سرازیر شوند. دارم بانوی خانهٔ دیگری می‌شوم، در آخرین روزهای بیست و پنج سالگی‌...

حنا
۱۵ بهمن ۹۳ , ۰۸:۱۸
عروس معمار..
از خونه پدر رفتن سخت... سخته...

پاسخ :

هم سخته، هم شیرینه، هم... حسش عجیبه حنا
رویا
۱۵ بهمن ۹۳ , ۰۹:۰۴
عروس معمار خوشبخت شی

پاسخ :

مرسی رویا جان. آدرس نداری شما؟
رویا
۱۵ بهمن ۹۳ , ۱۰:۴۷
از خواننده هاتم حنا جان
همون رویای سابق،فراموش شدم یعنی؟؟؟

پاسخ :

نه عزیزم. شرمنده‌م. حواسم پرته! :)
مریم
۱۵ بهمن ۹۳ , ۱۱:۱۳
آدم حسودی نیستم... اما الان دوس دارم بهت حسودی کنم...
خوشبحالت :)

پاسخ :

:*
سید حسین
۱۵ بهمن ۹۳ , ۱۱:۲۴
سلام بانو
وقتی برای خواهرم خواستگار اومد ، دوست نداشتم دامادمون رو ببینم ، یه چیز شبیه به غیرت شاید هم تعصب کورکورانه ولی با گذشت چند روز از عروسی و رفت و آمد دامادمون با خانواده ، نظرم بهش عوض شد ...
براتون آرزوی خوشبختی میکنم ، به پای هم پیرشید
یا علی

پاسخ :

خیلی ممنون :)
مجید شفیعی
۱۶ بهمن ۹۳ , ۱۱:۲۲
سلام

از خانه ی مردی که عاشقش هستی به خانه ی مردی که عاشقش هستی

:)
@}-----

پاسخ :

واقعا همینطوره :)
مریم
۱۶ بهمن ۹۳ , ۲۲:۲۱
چه کلمه قشنگی عروسک معمار..
هر حسی داری این روزا خوب بغلشون کن و مزشونو بچش.
برات هزاران ارزوی قشنگ دارم.

پاسخ :

خیلی ممنونم عزیزم:*
بانو ...
۱۶ بهمن ۹۳ , ۲۳:۲۴
خوشبخت باشی ...

پاسخ :

سپاس
نیوشا
۱۸ بهمن ۹۳ , ۱۰:۱۱
زندگی مشترک با بانویی چونان تو بهترین خواهد بود....

شاد باشی عروسک معمار ما :)
به خیر و خوشی با هزار آرزوی نیک شروع کنید زندگیتان را

پاسخ :

مرسی نیوشای جانم :*
سکوت هایم
۱۸ بهمن ۹۳ , ۱۳:۳۵
حسشو دوست دارم...

پاسخ :

:)
باروون
۱۹ بهمن ۹۳ , ۱۰:۴۷
چه بغی درگیر گلوم شد خوشبخت بشی بانو

پاسخ :

ممنونم باران جان
آوا
۱۹ بهمن ۹۳ , ۱۴:۵۱
ان شاا... که خیلی خیلی خوشبخت و سرحال باشی عزیزم همیشه...اتفاقا برات خاطره میشه ;)

پاسخ :

ممنونم :)
یاسی
۲۰ بهمن ۹۳ , ۰۷:۵۶
ای جانم عزیزم :)
خوشبخت باشی الهی خانوم هنرمند :*

پاسخ :

مرسی یاسی عزیزم:*
دلم تنگه پرتقال من...
۲۰ بهمن ۹۳ , ۱۱:۴۷
خوشبخت بشی عروس خانوم
از ته دلم برات خوشحالم

پاسخ :

مرسی مریم جان
رویا
۲۴ بهمن ۹۳ , ۰۳:۴۸
سلام عزیزدلم امشب کل آرشیوتون رو خوندم البته قبلا هم تقریبا میومدم اینجا.از طریق وبلاگ خصوصی های شکوفه.بی تعارف بگم که واقعا لذت میبرم از قلم زیبات عزیزم و برات آرزوی خوشبختی دارم.
از آشنایی با شما مسرورم

پاسخ :

خوش اومدین. ممنونم:)
زهرا.ن
۲۵ بهمن ۹۳ , ۱۵:۰۰
عزیزکم
من هنوزم بعد این مدت برای تمام اون روزای اخر همه عروسا اشک میریزم
تو ک جای خود داری

پاسخ :

به خوبی گذشت خدا رو شکر... :)
حنا
۲۷ بهمن ۹۳ , ۰۸:۱۷
کجایی عروس مهربون

پاسخ :

اینترنت نداشتم... برگشتم حنا جان
دلابانو
۲۷ بهمن ۹۳ , ۱۰:۱۵
چقدر وقته نخوندمت! شادی و اشک توامان رو می درکم حسابی!
الهی خوشبخت باشی و سایه عزیزانت هم بر سرت مستدام عروس بانو!

پاسخ :

مرسی دلا جان
سهیلا (کاتارسیس)
۲۷ بهمن ۹۳ , ۲۲:۳۸
الهی. به مبارکی عروس خانوم :) شاد باشی.

پاسخ :

سپاس :)
مجید شفیعی
۲۸ بهمن ۹۳ , ۰۹:۵۵
سلام

رفیقان می آیند نوبت به نوبت D:

خوش باشید عروس معمار
@}-----
:)

برف شادی
فشفشه
آبشار نور
از این بمب کاغذیا
جیغ
هورا

@}-----

پاسخ :

:)))))
لینک ها
۲۸ بهمن ۹۳ , ۱۰:۲۴
دایرکتوری تبادل لینک - با هر بازدید وبلاگتان را ثبت کنید و شاهد افزایش بازدیدکنندگان وبلاگتان باشید. http://www.Linc.ir
مریم
۳۰ بهمن ۹۳ , ۱۱:۲۴
 به به عروس خانوم برگشتند.این بار در خانه ارزوهای خود و همسر مهربان.هان؟
انشالله خوشبخت باشید و شاد.براتون بهترین روزها رو ارزو میکنم.

پاسخ :

سلام مریم عزیزم. بله بله در خانه خودمان هستیم :) یک هفته‌ای می‌شود. 
ممنونم از محبت همیشگیت :*
مریم
۰۱ اسفند ۹۳ , ۱۱:۰۹
پس عکس .بدو بدو من عکس میخوام

پاسخ :

چشم عزیزم
حتما
زندگی می بافم
۰۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۴۶
من دارم لحظه شماری می کنم برای روزهای هم خانگی مون .
همخونه شدن شما هم مبارکه عروس خانوم !

پاسخ :

ایشالا به زودی... ایشالا بسلامتی... ایشالا به خیر :)
فاطمه ی محمد
۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۱:۱۷

به نام خدا

 

ح+نایی

 

حتی من که تو دوران عقدم کلی اذیت شدم خونه ی پدری م...

گاهی که فکر میکنم یه روز از اینجا می رم، واقعا اذیت می شم

 

طبیعیه و راهی جز این نیست...

 

بالاخره به شرایط جدید هم عادت میکنی:-)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan