اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

بلاگفا جواب بده!

خب من دوست دارم آدرس وبلاگم را برای دوستان خوش ذوق بلاگفاییم که راه خانه مرا نمی‌دانند بگذارم. چرا این حق از ما گرفته شده؟! چرا لینک کاربران بلاگ از پیوندهای دوستان بلاگفایی برداشته شده؟! چطور این اجازه را به خودشان دادند؟ چطور ما سکوت کردیم؟ چطور به همه چیز راضی شدیم؟ من یک خشم بغض‌آلود به گلو نرسیده‌ام در این لحظه... در سینه خفه شده‌ام.


آقای علیرضا شیرازی مدیر سایت بلاگفا، شما ملزمید که جواب بدهید. من که نتوانستم لینک نوشته‌ام را در بخش نظرات شما درج کنم و پاسخ بخواهم. چون شما، این کمترین حق را هم از من گرفته‌اید. از خودتان گرفته‌اید.

مجید شفیعی
۲۵ اسفند ۹۳ , ۱۱:۳۳
سلام

چقدر ناراحت

اوه

من میگم ما نباید ناراحت بشیم

بلکه بچه های بلاگفایی باید شاکی بشن و خیلی آروم از جایی که بهشون توهین میکنه خارج شن

والا اون شرکت حق داره سیاستهای خودش رو داشته باشه

:)
@}----

از این عکسا دیدی که ظاهرا عکس یه صورته!
بعد از نزدیک و بادقت که نگاهش میکنی میبینی یه منظره س

این ناراحتی تو هم جنسش از اون عکساس

:-*

پاسخ :

چی بگم والا؟! من اصولا خیلی آدم فعالی در زمینه کامنت‌گذاری نیستم. مسئله جذب مخاطب هم برام مقوله مهمی نیست. البته به مخاطبین خوبم اهمیت میدم. ولی گاهی که میخوام برای کسی آدرسم رو درج کنم و نمیتونم واقعا حرصم میگیره! این چه کار غریبیه که بلاگفا انجام داده؟! نمونه موردی مشابهی هست در سطح وبلاگستان آیا؟ در دنیا این اتفاق میفته؟
ویرگول
۲۷ فروردين ۹۴ , ۲۱:۳۴
به نظر من بلاگفایی ها باید یه کمپینی چیزی راه مینداختن. پستی میزدن، وبلاگی می زدن، گزارشی می دادن...هوم؟

پاسخ :

حتما مهم نبوده براشون!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan