اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

آتش بدون دود نمی شود جوان بدون گناه*

خواندن «آتش بدون دود» را از وقتی به خانۀ مشترک آمدیم، آغاز کردم. رمان بلندی‌ست از نادر ابراهیمی در هفت جلد. بعد از سالها دور ماندن از ادبیات داستانی‌ ایران، حالا در اواخر جلد سوم، ایمان آورده‌ام که این بهترین انتخاب، برای آشتی دوباره بود... مجموعهٔ کامل را از کتابخانهٔ خانه پدری همسرم به خانه آورده‌ام. اولین باری که با کتابخانه‌شان مواجه شدم. فریاد برآوردم که این عالی‌ست! و وسعت هیجانم، همهٔ اهالی خانه را غرق شادمانی کرد. گفتند هر کدام را که می‌خواهی ببر و بخوان. و من در لحظه قبول کردم و به سرعت چند تایی را زیر بغل زدم و به خانه آوردم!


* مطلع کتاب است. و یک ضرب‌المثل ترکمنی.

حنا
۲۷ اسفند ۹۳ , ۰۹:۳۰
دلم خواست سریع تهیه اش کنم..
رمان ایرانی مدت هاست نخوانده ام..
متشکرم

پاسخ :

انشالله به زودی فرصت کنی که بخونیش...
مجید شفیعی
۲۷ اسفند ۹۳ , ۱۰:۳۰
سلام

حال من با شنیدن اسم نادر بهتر میشه

خیلی باهاش خوش گذروندم

خیلی ازش یاد گرفتم

خیلی باهاش زندگی کردم

نادر دوستت دارم

ممنون از یاد آوری نادر
ممنون از یاد آوری آتش بدون دود

:)
@}-----

پاسخ :

خواهش می‌کنم. :)
نسترنی که shamd0ni است :)
۲۷ اسفند ۹۳ , ۱۳:۴۲
آخ آخ این کتابنو چقدر دنبالش بودم و پیداش نکردم ، پولمم اجالتا نمیتونم بذارم و بخرمش...
 ممنون که حس خوب ِ خوندنشو با ما سهیم شدی بآنو :)

توی ابن مشغله نادر ابراهیمی ِ عزیز جمله ای داره که نمی دونم چرا یآد اون افتادم : 
ما بدون زنان ِ خوب ، مردان ِ کوچکیم...
شاید چون بنظرم تو یکی از اون زنآن ِ خوب هستی :*

پاسخ :

نمی‌تونم پنهان کنم که چقدر از تعریفات سرِ حال میام نسترن! خدا حفظت کنه دختر خوب. و ممنونم بخاطر همهٔ شادی‌هایی که سخاوتمندانه به من می‌بخشی...
رویا
۲۹ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۹
سلام عزیزدلم تو این ساعتهای آخر سال برات یه عالمه آرزوهای شیرین و سلامتی از خدا دارم امیدوارم که تعطیلات خوش بگذره

پاسخ :

ممنونم عزیزم. من هم برای شما بهترین آرزوها رو دارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan