اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

مهارت زندگی

۱. چیزهایی که احتیاجم به آنها می‌افتد و می‌بینم در هیچ جای خانه پیدایشان نمی‌کنم و ناگزیر در لیست خرید قرارشان می‌دهم، بعد از ازدواج خیلی متفاوت و عموماً دمِ دستی شده‌اند! دیروز برای افتتاحِ چرخ خیاطی‌ام یک کیسهٔ پارچه‌ای دوختم که سبزی‌ها را در آن نگه دارم. برای عبور دادن بندش نیاز به یک سنجاق قفلی داشتم، اما پیدا نکردم! طبیعی‌ست خانهٔ یک نوعروس خیلی از خرت و پرت‌های ضروری را کم دارد؛ به عوض بعضی وسایل لوکس گرانقیمت و غیرضروری...

۲. مدتی‌ست که هر وقت ناراحت می‌شوم، سریع به این فکر می‌کنم که موضوعِ ناراحتی، در مقابل سلامتی‌ام چه ارزشی دارد؟ هیچ. پس ذهنم را خلاص می‌کنم.

۳. زندگی همه‌اش درس است. می‌دانم یک روزی یاد می‌گیرم در هر موقعیتی چه واکنشی داشته باشم؟ کجا نرمش نشان بدهم و کجا سخت بگیرم؟ کِی شوخی کنم و کِی جدیت به خرج بدهم؟ کی طبق برنامه‌هایم پیش بروم و کِی خودم را به دست حادثه بسپارم؟‌... 
می‌دانم که یک روزی بر همهٔ موقعیت‌های سردرگم امروز زندگی‌ام مسلط خواهم بود. 
یاسی
۱۶ فروردين ۹۴ , ۱۱:۱۴
چقدر خوب که انقدر منطقی فکر میکنی. 
بیشتر منظورم به بند سوم بود!

نیوشا
۱۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۳۷
حتما به همه این ها واقف می شوی تو دختر دانایی هستی
مهربانو
۱۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۴۲
سلام، سالتون و روزهای گرم و تازه ی زندگیتون خیلی مبارک باشه.. امیدوارم هر روتو به شادی بگذره :)
حنا
۱۹ فروردين ۹۴ , ۰۱:۰۷
میدونی تو مدل زنونه همسرت هستی..
این یعنی یک جفت کامل..

پاسخ :

تعبیر جالبی داشتی حنا جانم:) 
مجید شفیعی
۱۹ فروردين ۹۴ , ۱۲:۴۱
سلام

بند دو رو میخوام چند میفروشی

:)
@}-----

بند سه آرامش بخشه ولی ....


پاسخ :

خواهش میکنم قابلتون رو نداره. :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan