اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

ادا در بیاوریم!

دارم فکر می‌کنم که کاش حداقل ادایش را در بیاوریم؛ ادای آدم‌های بافرهنگ، ادای آدم‌های متشخص، ادای آدم‌‌های صبور، ادای آدم‌های مهربان و خوش‌اخلاق، ادای آدم‌های بی‌توقع، ادای آدم‌های عاشق، ادای آدم‌های شاد، ادای آدم‌های پرتلاش و کوشا، ادای آدم‌های خانواده دوست و اهل زندگی، ادای آدم‌های دست و دلباز و سخاوتمند، ادای آدم‌های صادق و نجیب، ادای آدمهای وظیفه‌شناس. ما باید ادا در بیاوریم! یک ماه، یک سال، چند سال. اینقدر ادا در بیاوریم که تغییر کنیم. حقیقتاً تغییر کنیم. 

شاید آن روز دیگر کسی از شیشه ماشین مدل بالایش، بطری مصرف شدهٔ دلسترش را وسط اتوبان ول! نکند تا بطری زیر چرخ‌های ماشین دیگری هزار تکه شود!

آبان دخت
۲۳ فروردين ۹۴ , ۱۴:۵۳
نوشته هات رو دوست دارم. از این که خودت را می کاوی و نگاه می کنی و می شناسی و بیشتر می شناسی لذت می برم.

پاسخ :

ممنونم بانو. دلشادم کردین. :*
رضا فاطمی
۲۳ فروردين ۹۴ , ۱۹:۵۳
سلام و درود

Marital-infidelity

20 مورد از اشتباهات زناشویی همراه با توضیحات در این مطلب آمده است.


برگرفته شده از essa.ir
یاسی
۲۴ فروردين ۹۴ , ۰۹:۳۶
انقدر از دیدن این صحنه بدم میاد :((

پاسخ :

هوم...:(
مجید شفیعی
۲۵ فروردين ۹۴ , ۰۹:۵۰
سلام

ادا در اوردن که شده کارمون

و تا وقتی ادا در میاریم نمیتونیم واقعا باشیم اون چیزی که دوست داریم باشیم

چون ادا رو آدم تو جمع در میاره و تو تنهاییهاش اونی میشه که هست

مثل آدمی که از ماشین گرون قیمتش شیشه یا تخمه میریزه بیرون و ....
:(

:)
@}-----

پاسخ :

من هم توی تنهایی منظورم بود و هم توی تنهایی جمع. نظر جرعه وصال عزیز رو هم بخونید. 
نیوشا
۲۵ فروردين ۹۴ , ۱۱:۲۴
بله متاسقانه.. کاش اندازه پول توی جیبشان شعور و فرهنگ داشتند!
کاش اینجا جای بهتری بود کاش ادمهاش هم ...

پاسخ :

زیاد مایوس نباش عزیزم... ایمان دارم که تغییر میکنیم. عالی میشیم.
رویا
۲۶ فروردين ۹۴ , ۰۹:۴۰
من هم منتظر همون روز هستم حنا جان.....باید عمر صرف کنیم تا ببینیم

پاسخ :

انشالله که میبینیم خیلی زود...
کاف
۲۶ فروردين ۹۴ , ۱۸:۴۹
کاش کاش کاش...چن وخ پیش چن تا خانوم سانتی مانتال آشغال بستنیاشونو ریختن وسط خیابون. دهنم باز مونده بود...یعنی فرهنگ در حد بز کوهی تپه های ماداگاسکار!!!!

پاسخ :

متاسفم... :( و من هم شاهد چنین منظره هایی بودم بسیار...
جرعه وصال
۲۸ فروردين ۹۴ , ۱۲:۳۲

این پست به جا، منو یاد این حکمت امام علی (ع) انداخت که فرمودند:

"اگر بردبار نیستی خود را به بردباری بزن زیرا کم اتفاق می افتد که کسی خود را شبیه قومی سازد و از آن ها به حساب نیاید."

 

* شخصا از این تکنیک روانشناسانه (!)، تاثیرات زیادی گرفتم.

* مچکرم  :)

پاسخ :

آفرین. آفرین. آفرین :*
مجید شفیعی
۲۹ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۹
سلام

ممنون

:)
@}----

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan