اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

مدیریت یخچال

از مهم‌ترین موارد پیشِ رو در خانه مدیریتِ «چی کِی خراب می‌شه؟» و «با چیزی که در آستانهٔ خراب شدنه، چی‌کار می‌تونم بکنم؟»ـه! اصولاً همیشه چیزی در یخچال هست که تاریخ انقضایش رو به پایان است، چیزی که اگر به دادش نرسیم می‌گندد، چیزی که از وعدهٔ قبلی مانده، و قبل از وعدهٔ جدید باید مصرف شود. همیشه چیزهایی هستند! و من با همهٔ تلاشی که در تناسب میزان خرید و تولید و مصرف دارم، دائماً با این بحران روبرو می‌شوم. 

البته که من یک تازه‌کارم! یک تازه‌کار حساس که از دور ریختن، و به ویژه از جملهٔ «بریز بره!» بدش می‌آید و فکر می‌کند با هر بی‌دقتی‌ او، برکتی از خانه‌ می‌رود. 

دیشب از کبوترها هم خداحافظی کردم. با نصب توری برای جلوگیری از هجمهٔ پشه‌ها! دیگر راهی به لبهٔ پنجره‌ها نیست. حالا خرده‌های نان هم به دور‌ ریختنی‌ها اضافه می‌شوند. خودم را آزار می‌دهم؟


+ هنوز طرحی برای پروپوزالم نریخته‌ام! فرصت تنگ است... فرصت خیلی تنگ است. و من اصلاً نمی‌فهمم روزهایم چطور از پی هم می‌گذرند...

دلم تنگه پرتقال من...
۰۲ ارديبهشت ۹۴ , ۱۶:۴۰
روش زندگیتو باید هر روز برای همه کسایی که وبلاگت رو میخونن دوره شه تا نهادینه شه 
میدونی من چندبار کل وبلاگ رو از اول تا آخر خوندم و سعی کردم خوب باشم محترم رفتار کنم شکرگزار باشم
اون پستی رو که در مورد باشگاه گذاشتی یادته؟؟؟ هنوزم که میرم باشگاه هر بار که تو آینه نگاه میکنم یادم میافته
دلم برات تنگ شده حنا
اینروزا دعام کن 

پاسخ :

عزیزم... نظر لطف شماست. خیلی از پستهای اینجا برای من بارگذاری یک تلاشه... خیلیش تذکره به خودم...
حتما دعات میکنم مریم جان... و کاش آدرس تازه ای میذاشتی از خودت... جای دیگه نمینویسی؟
مجید شفیعی
۰۵ ارديبهشت ۹۴ , ۱۰:۴۹
سلام

کسی آمد کافه و شربت بیدمشک و نسترن خواست و من شک کردم که تو باشی،

تو بودی آیا؟

:)
@}-----

راستی یه جایی برای ریختن سهم پرندهایت پیدا کن
دور، جای خیلی دوریست سعی کن نزدیک بریزی خرده نانها را

پاسخ :

سلام. نه من نبودم:)) ولی قشنگه که شربت بیدمشک و نسترن من رو به یاد کسی بیاره!

بله... دور، خیلی دوره... راست میگین...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan