اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

لطفاً آرام!

به خودم می‌گویم: «استرس چی رو داری؟» و به متعاقب آن سعی می‌کنم آرام و بی‌دغدغه باشم. برای کسی که دائماً فکری در سرش دارد، و همیشه برنامه‌های آینده‌اش را پیش رویش می‌بیند بی‌دغدغگی سخت است. ولی باید بتوانم خودم را آرام کنم. به خودم می‌گویم «استرس چی رو داری؟» و جواب می‌دهم: «هیچ.» همه چیز اوکی است. من به چیزهای خوبی که می‌خواستم رسیده‌ام، و برای داشتن چیزهای بهتر، نباید حال خوب امروزم را قربانی کنم.

مجید شفیعی
۰۵ ارديبهشت ۹۴ , ۱۵:۳۳
شکلک کف زدن

:)
@}----
رویا
۰۷ ارديبهشت ۹۴ , ۱۲:۲۸
من تو نقطه توقف وایسادم...یه کم همّت قرض می دی؟؟پسش می دم :)))

پاسخ :

یعنی چی؟ بی خیالی؟
حنا
۰۷ ارديبهشت ۹۴ , ۱۶:۴۷
لذت ببر و به آرومی رو به جلو حرکت کن..
عجله مسخره ترین کار تو این دنیاست.. 
mehraveh
۰۸ ارديبهشت ۹۴ , ۱۵:۳۸
با خودت تکرار کن فکر نکن که میتونی مطمئن باش که میتونی!
بعد یه نفس عمیق و یه لبخند.
رویا
۰۹ ارديبهشت ۹۴ , ۱۷:۰۴
هم آره هم نه ...یه جورایی بی تفاوت شدم  نسبت به زندگیم ،به هدفام....خیلی بده..خیلیییییییییییییی

پاسخ :

سعی کن طرز فکرت رو تغییر بدی. ذهنت رو.
دلم تنگه پرتقال من...
۱۰ ارديبهشت ۹۴ , ۰۹:۴۱
به نظر میاد من هیچوقت نمیتونم از نوشتن دست بردارم
خیلی وقته مینویسم حنا ولی فکر میکردم آدرسم رو به همه دادم
منو بابت کوتاهیم ببخش
:)

پاسخ :

خواهش میکنم عزیزم. خوشحالم که دوباره میتونم بخونمت...
جرعه وصال
۱۴ ارديبهشت ۹۴ , ۱۸:۲۰
و چقدر احساست را می فهمم خواهری...


دلم تنگه پرتقال من...
۱۶ ارديبهشت ۹۴ , ۰۹:۱۱
دختری منم رمز میخوام
لطفا

پاسخ :

چشم عزیزم
نجمه خانم
۲۱ خرداد ۹۴ , ۱۶:۱۱
واااااااااااااااااااااای 
عجب موجودی هستی 
احسنت بابا احسنت 
میگم یه دلیلی داشته لینک کردومتون ها...

پاسخ :

عزیزم...
ممنون از لطف شما :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan