اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

بعد یک مرز باریک هست که باید دانستش

باید لطیف بمانیم. و حرف‌های احساسی بزنیم. صدایمان باید نازک بماند. مثل برگ گل. نرم. باید شعرگونه باشیم. و زلال. و به جوی آب و گل پونه ابراز ارادت کنیم. باید مهربان باشیم و عاشق. چای‌ها و شربت‌ها را بشناسیم. بوها و مزه‌ها را. سبزی‌ها با دست‌هایمان آشنا باشند. شیرینی و شورینی‌ها. باید وقت عبادت، با رنگ‌های چادرنمازمان، چونان گلی باشیم در دامن دشت. باید زن باشیم. مظهر زیبایی و پاکی و ملایمت. ولیکن قوی. خیلی قوی.
الی
۱۹ ارديبهشت ۹۴ , ۱۲:۱۶
عالی بود حنا خانم...
نیوشا
۲۰ ارديبهشت ۹۴ , ۰۷:۴۰
لطیف بودن در عین قوی بودن سخت است گرچه منافاتی با هم ندارند...
اما زیبا هم هست
مجید شفیعی
۲۰ ارديبهشت ۹۴ , ۰۸:۲۴
سلام

به نفر اول مرد تبریک میگم برای همراهی تو و همراهی مثل تو

:)
@}------
دلم تنگه پرتقال من...
۲۰ ارديبهشت ۹۴ , ۱۳:۲۴
ایشالا همیشه همینطور باشی هم لطیف هم محکم.
تو خوبی حنا خوب.

پاسخ :

خدا حفظت کنه دختر که انقد انرژی مثبت میدی به من. ممنونم ازت:*


هرچه تلاش میکنم نظرخواهیت برام باز نمیشه تا رمز رو بفرستم... :(
زهرا.ن
۲۱ ارديبهشت ۹۴ , ۱۵:۵۱
دقیقا همینه
نادیده ی دوست داشتنی
امید که باشیم.
دلم تنگه پرتقال من...
۲۲ ارديبهشت ۹۴ , ۰۹:۲۷
حنا خانومی (با لحنی که زیزیگولو میگفت مادر خانومی بخونش)
نمیدونم چی شده ولی نمیشه قسمت نظرخواهی بچه هایی که با بلاگفا کار میکنند رو باز کرد.
من به میز وبلاگم هم دسترسی ندارم احتمالا بچه های دیگه هم این مشکل رو داشته باشن تا آخر اردیبهشت.

پاسخ :

بله متوجه شدم عزیزم. ایشالا که زودتر مشکل برطرف بشه:*
مجید شفیعی
۲۳ ارديبهشت ۹۴ , ۱۱:۰۳
سلام

تو هم میری بلاگفا اجازه بهت نمیده نظرات رو ببینی؟

تازه فهمیدم بانو مادر شد و کنجت بدنیا اومد

قدمش خیر و مبارک

همینجا به بانو تبریک میگم و امیدوارم که خوش باشه و موفق و سر حال و سلامت

به تو هم که دوست خوبشی تبریک میگم خاله حنا

:)
@}-------

پاسخ :

سلام جناب شفیعی. بله من هم نمیبینم.

خیلی ممنون از تبریکتون. و من هم دوباره از طریق این پنجره به بانوی عزیزم تبریک میگم. الهی که مبارک باشه قدم گل پسرمون... و تمام اهالی این خانواده دوست داشتنی در صحت و سلامت باشن انشالله :)
خانوم میم
۲۴ ارديبهشت ۹۴ , ۰۱:۱۷
به نظر من واقعا ایجاد این تعادل سخته ظریف بودن و در عین حال قوی بودن...
آبان دخت
۲۹ ارديبهشت ۹۴ , ۱۲:۳۳
هوم ...
قوی بودن، گاه زمخت می کند و کدر.
از خودمان انتظار زیادی نداشته باشیم، با خودمان مهربان باشیم که دنیا با این جنس ِ‌ظریف ِ‌قوی نامهربان است دخترک.
الهام
۲۹ ارديبهشت ۹۴ , ۱۳:۲۹
با وجود اینکه سن کمی داری ولی خیلی عاقلی افرین همیشه مواظب خوبیهات باش 
حنا
۰۲ خرداد ۹۴ , ۰۲:۱۳
یه درس دادی..
نجمه خانم
۱۲ خرداد ۹۴ , ۱۹:۵۶
سلام 
لطیف بودن خودش به تنهایی به نظرم خییییییلی سخته 
حال بذار یه مرزی کنارش و بگو قوی هم باش فقط قاطی نکن!
ووووووووووی

پاسخ :

چشم :)
دینا .م
۲۷ خرداد ۹۴ , ۰۶:۳۵
سخته، لطیف و محکم بودن، اونقدر که گاهی مجبور میشم انتخاب کنم، و معمولا ترجیح میدم لطیف خالی باشم تا محکم خالی، به نظرم لطافت برای زن اصالت داره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan